{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At lukke sin kat ud?
  • #1   10. feb 2007 Hej Lotte.
    Tak for dit svar. Jeg tror jeg prøver det med selen. Jeg har haft hende ude hvor jeg gik sammen med hende langs huset, og det gik fint, så jeg tror ikke at det bliver en stor omvæltning for hende, da jeg føler hun er blevet meget gladere.


  • #2   10. feb 2007 Jeg ønsker mig også en fjernbetjening til min terrassedør *SS*. Med to katte er det et evigt rend, for de vil sjældent ud samtidig.

    Jeg har bare ikke så gode muligheder for at sætte kattelem op, da jeg har glasdøre i hele huset og ikke må ændre på det, så jeg må bare se på det positive i at få gang i blodomløbet med jævne mellemrum *SS*

    Hvor hurtigt det er en god idé at lukke ud, varierer fra kat til kat - men det er en rigtig god idé at være der sammen med katten i kattens tempo i starten, for så bliver området også forbundet med din tilstedeværelser. Held og lykke med det *SS*


  • #3   10. feb 2007 Jamen mange tak med svarene. Tror det bliver et hit for hende at komme ud..

  • Katarina F
    Katarina F Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Katte: 1 Svar: 2
    #4   13. feb 2007 Tænkte på.... Jer med selen.. hvordan tog katten det? Har købt en sele til den.. men den kan ikke li at ha den på.. og tror da bare hun ville blive vildt skræmt hvis jeg slæbte hende med ud og så havde hende i en sele hun bare hadede? smiley

  • Katarina F
    Katarina F Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Katte: 1 Svar: 2
    #5   13. feb 2007 Joo smiley det skal jeg nok.. har ik haft billederne på jobbet... ser lige hva jeg kan fixe! smiley

Kommentér på:
At lukke sin kat ud?

Annonce