{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.357 visninger | Oprettet:

Line J
Line J
Tilmeldt:
25. aug 2017
Følger: 13 Emner: 1 Svar: 7

Fundet en killing {{forumTopicSubject}}

Hej Kg folk.

Jeg fandt for to dage siden, en lille kattekilling på ca 10 uger. Den er meget tam og kærlig. Derfor har jeg udelukket tanken om, at det kunne være en vildkat. Jeg har været til dyrelægen med den og der var hverken chip eller øremærke. Jeg har alligevel forsøgt at finde dens ejer, både ved at hænge sedler op i byen og over facebook osv. Men ingen har henvendt sig. Jeg har desværre ikke selv mulighed for at beholde den og det haster derfor lidt med at finde et hjem til den, så hjælp hvad gør jeg?

Jeg har skrevet til killingehjælpen, men har endnu ikke hørt fra dem.
Jeg har også spurgt alle folk i min omgangskreds, men ingen er interesseret i den.

Jeg håber derfor på at I har andre forslag, til steder al a "killingehjælpen" som jeg kunne prøve at kontakte. Så det lille pus kan få et nyt hjem.

Så kom hid med jeres forslag. Mvh Line


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fundet en killing
  • #1   25. aug 2017 Hvor befinder den sig?

  • Line J
    Line J Tilmeldt:
    aug 2017

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 7
    #2   25. aug 2017 I en lille by tæt på 7100 Vejle

  • #3   25. aug 2017 Inges Kattehjem i Lund er vist den er tættest på.
    Ved ikke om den er selvejende, men IK henviste mig til dem engang jeg var i knibe.


  • Line J
    Line J Tilmeldt:
    aug 2017

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 7
    #4   25. aug 2017 Mange tak! Jeg vil kontakte dem med det samme. Hvis andre skulle have andre forslag, tager jeg glædeligt i mod dem.

  • #5   25. aug 2017 Ellers er der jo nogle i og omkring Århus

  • Line J
    Line J Tilmeldt:
    aug 2017

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 7
    #6   25. aug 2017 Hvad hedder de organisationer?

  • #7   25. aug 2017 hvis du bor i en mindre by og katten er tam ja så kunne det jo godt være nogens kat
    der hvor du har fundet den, bør du kontakte folk, evt lav nogle fremlysninger med billede.


  • Line J
    Line J Tilmeldt:
    aug 2017

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 7
    #8   25. aug 2017 anja n. Jeg har spurgt alle folk i nærheden af hvor jeg fandt den. Men ingen vil kendes ved den og så har jeg som skrevet, hængt flere sedler op i byen og lavet flere opslag over nettet.

  • #9   25. aug 2017 desværre er nettet ikke lige et godt sted. det er nemlig ikke alle som er på nettet - og især FB.
    bedst er lokalaviser og så som du har gjort opslag i div butikker, stoppesteder mm

    og jeg har selv prøvet det nogle gange. sidste gang var det Krumme ( valgte at beholde ham), gangen før var en bror til krumme. Det viste sig at der var smidt 3 katte af. en hunkat med ulæsligt øremærke og så de to hankatte (under 1 år). Alle fik dog hjem i lokalområdet.
    da jeg var på kv fik vi rigtig mange killinger, som lige som du - folk havde fundet rundt omkring. de var tamme, så de var jo ikke ligefrem efterkommer af vildkatte. Men problemet er at når killingerne når den alder så begynder missemoderen at tage kitterne med ud, for at de skal lærer at jage selv. Problemer er så når de bliver skildt fra hinanden, for killingen kan ikke finde hjem igen. Og missemor kan somregle hellere ikke finde den manglende killing.
    det kan også være nogen som bare har dem rendende, og hvis så folk begynder at tage killingen op, så mister killingen sit spor hjem
    og så kan det også være et fjols som har valgt at smide sin/sine killing/killinger af.

    der findes flere internatter. nu skal det lige siges at jeg har ikke så meget kendskab til hvor det ligge i forhold til hvad. men der er også minvenkatten.dk de har to internatter i jylland og 1 på fyn


  • Line J
    Line J Tilmeldt:
    aug 2017

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 7
    #10   25. aug 2017 Jeg har nu prøvet at skrive til "minvenkatten" håber på at høre fra dem.

  • Line J
    Line J Tilmeldt:
    aug 2017

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 7
    #11   25. aug 2017 Men hvis I har andre bud, så skriv gerne!

  • #12   26. aug 2017 Dansk Dyreværn Århus
    Brande Dyreinternat


  • Line J
    Line J Tilmeldt:
    aug 2017

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 7
    #13   26. aug 2017 Killingen er kommet ud på en skøn kattepension (minvenkatten). Og bliver nu passet på og plejet indtil den får et nyt kærligt hjem. Tusind tak for hjælpen folkens.

  • #14   27. aug 2017 velbekomme smiley

Kommentér på:
Fundet en killing

Annonce