{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
691 visninger | Oprettet:

Anbefaling af foder {{forumTopicSubject}}

Hej KG.

Midt i oktober flytter der en ny lille beboer ind hos mig. Jeg glæder mig rigtigt meget, da jeg virkelig savner at have kat, efter vi desværre måtte aflive den gamle for nogle år tilbage.

MEN jeg kunne godt tænke mig at høre hvilke anbefalinger I har, i forhold til foder til sådan en bette stump? Jeg har fået at vide at Royal Canin er noget af det bedste af én - mens en anden siger at det er noget af det værste.
Og ellers, hvordan med Iams? Er det godt?
Hvad skal jeg kigge efter, når jeg skal vælge foder til min killing?

På forhånd, mange tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefaling af foder
  • #2   29. aug 2017 Uanset hvad du vil give din kat, skal du aldrig skifte foder på en ny killing, jeg vil mene den skal have det den er vandt til, mindst den første månede, den skal være helt ovre flyttestresset, og det kan give lidt dårlig mave, og det kan nyt foder også, så det skal ikke kombineres smiley
    Du kan starte med, at finde noget godt vådfoder og give det dagligt, men hør endelig hvad den er vandt til, så der ikke bliver for meget nyt i starten.
    Jeg blander flere slags, mest kornfrit, helst Orijen, men hat tit haft problemer med at få nok, orijen er både til killinger og voksne, derfor valgte jeg det, på et tidspunkt hvor jeg skulle have killing, og jeg havde 2 voksne katte i forvejen.
    Find ud af hvad du vil give i kr og øre, find det bedste du har råd til, sørg for at de første 2-3 ingredienser er kød/ animalsk protein,, giv vådt eller råt hver dag, råt kan være lidt af det kød som du selv får, se efter at foderet ikke er fyldt med unødige ting som feks sukker, farve, smag mm.


Kommentér på:
Anbefaling af foder

Annonce