{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.748 visninger | Oprettet:

tilskud til ammende kat? {{forumTopicSubject}}

Min kat har fem krævende killinger at tage sig af, og selvom hun klarer sin opgave til UG, så er det alligevel tydeligt at det slider på hende.

Hun har konstant adgang til tørfoder ("Dyrlægens killingefoder"), derudover får hun et par spiseskefulde vådfoder hver dag, samt 3 gærtabletter og hver anden dag en smule kaffefløde...
Men alligevel taber hun sig, og ser knoglet ud. Hendes pels er blevet mere mat. Men hendes adfærd er ret normal..

Nogen idéer til et tilskudsfoder eller en ændring i hendes kostplan der give mig min flotte, sunde kat tilbage?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tilskud til ammende kat?
  • #1   18. feb 2007 Modermælkserstatning er et godt tilskud.. til missemor

  • #2   18. feb 2007 hvor skaffer man sådan noget? Kan ikke huske at have set det..

  • #3   18. feb 2007 Apoteket, KMR.. du kan også købe noget i dyrhandlen, der skal bare ikke gives til killingerne før de er ældre, da det kan kvæle dem da der kan være klumper i..

  • #4   18. feb 2007 Mange tak smiley
    Jeg vil købe det i morgen, og håber at det hjælper bare en smule smiley


  • #5   18. feb 2007 *Mademoiselle Michelle *

    Jeg har lige et opklarende spørgsmål smiley Er det foder du fodrer med et du har købt hos din dyrlæge eller det foder man kan få i supermarkederne som hedder "Dyrlægens Killingefoder"?

    For hvis det er det sidste så vil jeg råde dig til at få fat i noget ordentligt foder fra din egen dyrlæge smiley Evt. hills eller RC. Det er begge rigtig gode fodermærker smiley

    Knus Cemile


  • #6   18. feb 2007 lundkvist: Mange tak for opskriften - den vil jeg afprøve. Holder bare lidt igen med honningen når der er lidt tvivl omkring det smiley

    Cemile: Det er foderet fra supermarkedet - men min dyrlæge har fortalt mig at det er udmærket foder, og at de fleste dyre mærker egentlig ikke var pengene værd.. Jeg tror ikke han ville godkende det hvis det ikke var godt?
    Men hvis det evt. kan være skyld i at hun ikke trives, så vil jeg gå over til et andet foder. Har også hørt meget godt om Hills smiley

    Kazandra: Jeg har overvejet at give hende rå kylling, men har været i tvivl om hvorvidt det rå kød kunne indeholde skadelige bakterier?


  • #7   18. feb 2007 *Mademoiselle Michelle *

    smiley Ja, jeg ville nok prøve at skifte over til Hills så smiley eller et andet Premium foder smiley Har selv hørt en masse dårligt om "Dyrlægens" fra supermarkederne.

    Vi fodrer selv med Olivers herhjemme, og det er vi godt tilfredse med smiley


  • #8   18. feb 2007 Olivers bliver forresten leveret direkte til døren ^^ Så det er så nemt, især hvis man som jeg bor på 3 sal xD Jeg elsker lyden af den stakkels stønnende udbringer ^^ (I'm evil :p)

  • #9   18. feb 2007 Royal Canins Babytørfoder indeholder bl.a 25 % fedt og meget protein,det er super godt.

  • #10   19. feb 2007 Så har jeg købt ind til den store guldmedalje - Hills killingefoder og Royal canin killingefoder. Fatter ikke at jeg ikke har købt det noget før! Det er dyrere ja, men hun elsker det simpelthen.. Blandede det op med noget af hendes "gamle" foder for at tilvænne hende.. men ak, det gamle har hun pænt sorteret fra smiley
    Håber ikk hun får ondt i maven...

    Britta: Nej, min dyrlæge er vist lidt af hvert - han har beskæftiget sig både med kvæg, heste og smådyr.
    Han fortalte mig, at de dyre mærker sjældent var pengene værd (især whiskas), og at det mærke der hed "dyrlægens" var helt udmærket..
    Valgte så at stole på ham..
    Men efter at have oplevet den begejstring der var omkring middagsbordet for 10 min siden, må jeg indrømme at det dyre foder vist tiltaler mine katte meget mere *S*


Kommentér på:
tilskud til ammende kat?

Annonce