{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

Smukke Sofie {{forumTopicSubject}}

Smukke Sofie nyder livet hos os! Hun bliver stadig mere og mere lækker og kærlig smiley nu hvor det bliver koldere putter hun endnu mere smiley
Hun spinder nu så højt at hun overdøver Sofus (som råbe spinder) nogle gange. Hun kommer gerne og putter i sengen både morgen og aften og nogle gange hele natten.
Baggrund om Sofie:
D 21/12 er det 5 år siden jeg hentede hende. Hun var ca 6 måneder gammel og boede hos en familie, uden kendskab til katte. Jeg havde rådet dem undervejs (de var søde at holde hende til mig i ca 3 mdr mens Sofus blev kastreret) da ham de havde købt af havde løjet for dem. Hele lejligheden stank af klorin da jeg kom, jeg havde svært ved at få luft og i løbet af den halve time jeg var der fik jeg knaldende hovedpine.
Hun klarede hjemturen fint, trods proppet tog og mega stress hos mig. Hjemme delte vi huset imellem dem (før jeg havde fundet herind og fik ordentlig vejledning) hun var meget stresset over alt det nye og alle lugtene I huset.
Så fik jeg vejledning herinde fra og fik tosserne introduceret og de tog sig nogle ordentlige kampe. Sofie var stadig meget nervøs og holdt sig helst for sig selv, barnet havde forbud mod at røre hende. Da hun blev fixet delte vi igen huset, fordi Sofus var helt vild med at vaske Sofie og han helst ikke skulle ødelægge noget. Vores hus er piv koldt, så jeg brugte al min tid under Sofie for at holde hende varm. Hun kunne ikke lide bedøvelsen og sov næsten i et døgn på min mave. (barnet kom og lagde sig under hende når jeg skulle tisse) om natten måtte jeg op og skifte tøj og sengetøj fordi Sofie havde tisset I søvne. Næste dag var hun friskere og begyndte at bevæge sig mere rundt og hun fik en body på (hun var panisk angst for skærm) og så åbnede vi til sofus som var lykkelig over at få Sofie tilbage.
Det døgn på mig gjorde at hun blev mere tryg ved mig og hun begyndte at søge mig mere for at bonke pande og når Sofus blev for irriterende.
Da hun havde boet her i ca 2 år begyndte hun at spinde, så vi kunne høre det og nu er hun også begyndt at nyde mave nusning! Hun er en livsnyder og elsker at putte hos mig og barnet, men foretrækker at fordufte hvis der kommer fremmede. Vores kattepassere i sommers havde ofte svært ved at finde hende smiley
Er så glad for at jeg har fået tildelt 2 så lækre missebørn smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smukke Sofie
Kommentér på:
Smukke Sofie

Annonce