{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.007 visninger | Oprettet:

Katte mad {{forumTopicSubject}}

hvad er best nogen siger det ene og nogen siger noget andet og der er jo meget at vælge imellem...... og kun tørkost eller også vådfoder hvad er best ? har spurgt min kat men den svare sku ikke hehe....

Lige pt for hun hills våd og tør foder tilkillinger selvf. og er blevet anbefalet noget der hedder olivers nogen der kender det der OLIVERS ????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katte mad
  • #1   21. feb 2007 De to du nævner er vidst blandt de bedste på markedet sammen med Royal Canin..
    jeg fodrer selv med RC.. hun har altid tørfoder til at stå, og så vil hun så få vådsnask engang i mellem også..
    derudover får hun lidt fisk og kylling engang i mellem også.. og rejer selvfølgelig..


  • #2   21. feb 2007 ja har også købt noget Royal Canin til min..... og har bestilt en prøvepakke til kilinger fra OLIVERS som faktisk lige er kommet og hun flippede helt ud det kunne hun sku godt li hehe........... og syntes egentlig det meget fedt man bestiller det over nettet og for det leveret GRATIS *S*. men vil jo ikke gi hende noget møj

  • #3   21. feb 2007 Perle Puf har fået killingefoder fra Olivers, så længe hun har levet, og trives med det.
    Jeg begynder dog langsomt at skifte over til Royal Canin, da jeg har killingefoder fra dem liggende, og hun skal jo have killingemad et stykke tid endnu. Jeg tror ikke, der er problemer i det, da hun er møgtræt af sin egen mad, og overfalder Rumlemors hver gang, hun kan se sit snit til det! Også når Rumlemor spiser! Men hun er så godmodig, at hun bare lader den lille komme til, så jeg må holde øje med dem.

    Så får hun hver aften lidt killingevådfoder fra Hills, som hun er helt ekset med, og Rumlemor får light-udgaven, og er også vild med det, selvom hun ellers ikke kan lide vådmad.

    Rumlemor er lige skiftet over til Hills Indoor Cat, som jeg nok også vil give Perle Puf engang, når hun er rigtigt voksen.


  • #4   21. feb 2007 Ja det er sku svært at finde ud af men det jeg har ivet Gaia spiser hun.... hun er sikker nok alt ædende hehe.... men tror da jeg vil prøve at bestille noget hjem fra olivers så for hun var godt nok vil med den prøve pakke hehe

  • #5   21. feb 2007 prøv med noget miskas

  • #6   21. feb 2007 Det bedste er at give noget vådfoder også (Eller eventuelt kød) - hvis man kun fodrer med tørfoder kan man ikke være sikker på at katten får nok væske..

  • #7   21. feb 2007 Ja holder mig også til de 3 jeg selv nævnte *S* det må være super nok til min lille ballade mager hihi

  • #8   21. feb 2007 Nej det ville da også være super dyrt hvis man kun skulle give vådfoder...jeg mente selvfølgelig at blandingen er bedst..tørfoder som grundfoder og så noget vådfoder en gang om dagen måske..
    Jeg er desuden ikke enig i at vådfoder fungerer som "tandbørstning"..Det er muligt at det er godt at de får brugt tænderne ved at tygge, men mener bestemt ikke at tørfoder har nogen rensende effekt...


  • #9   21. feb 2007 ja hun er også tørkost hele tiden og så for også lidt vådfoder.............. og det fra olivers er hun helt vild med fra denb prøve pose så det vil jeg prøve at købe noget af

  • #10   21. feb 2007 Jeg er også tilhænger af de 3 mærker I nævner - som tørkost.

    Og så er jeg begyndt at give Bebse (Hjalte gider ikke spise det) kogt kylling, fisk og noget ris (fordi hun har sart mave og hun nyder at få andet end kun tørkost og hun stortrives på det). Hills til Bebse og RC Maine Coon til Hjalte af tørkost.


  • #11   22. feb 2007 jeg mente selvfølgelig også tørkost...
    Og det tror jeg ikke på at det gør...Og jeg er ikke den eneste..vores tænder bliver da heller ikke renset fordi vi spiser noget der knaser...ja sammenligningen ved jeg ikke om holder men...:

    http://www.littlebigcat.com/index.php?action=library&act=show&item=doesdryfoodcleantheteeth

    http://www.blakkatz.com/dryfood.html

    (link fjernet)

    Jeg er ikke modstander af tørfoder, siger bare at vil man have renset kattens tænder, må man give tørfoder der HAR en rensende effekt (oral care osv.) eller børste tænderne...


  • #12   22. feb 2007 ja older mig også til tørkost og lidt våd foder en gang imellem og så lidt fisk osv. det ved jeg da hvad er hehe

  • #13   23. feb 2007 Vores kat får whiskas junior tørfoder og når han skal have noget specielt får han whiskas junior vådfoder det giver en dejlig pels og han elsker det.


  • #14   23. feb 2007 Vores kat får kun tørfoder (Royal Canin, Kitten 34) og så en gang i mellem lidt råt oksekød eller lidt tun smiley

  • #15   24. maj 2008 Louise L: Please stop med at give din kat Whiskas... Det er simpelthen noget skod mad, som kun resulterer i en kat der lugter, ikke bliver mæt og måske bliver syg... Der er afhængighedsdannende stoffer i Whiskas og hvem vil give sin kat det?

Kommentér på:
Katte mad

Annonce