{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
170 visninger | Oprettet:

Mille og jeg flytter {{forumTopicSubject}}

Da grundet nogle trælse økonomiske omstændigheder er jeg nødt til og flytte fra min lejlighed som mig og Mille flyttede ind i d 15 juni.. Er så ødelagt pga det, men det kan ikke hjælpe noget

Min x som jeg stadig har et fantastisk venskab til har åbnet døren for os igen og derfor flytter mig og Mille tilbage til ham som en midlertidig løsning, og så tager jeg de vigtigste ting med over til ham og resten skal opmagasineres i boxit..

Vi flytter imorgen mht Mille og de vigtigste ting som vi får brug for!

Nu er mit spørgsmål , Mille har jo boet der før , men skal vi ikke stadigvæk behandle Mille som om det er første gang , mht at der skal gå 14 dage før hun må komme ud?

Jeg håber flytningen med hende går godt ! Så synd Mille skal udsætte for endnu en flytning

Kommentarer på:  Mille og jeg flytter
  • #1   8. okt Hun kender jo stedet - og manden, men jeg ville stadig holde hende inde 14 dage eller mere. Hun kan jo finde på at gå "hjem"

Det gør mig ondt på dine vegne, men godt at I i det mindste har tag over hovedet.

• #2   8. okt Er ked af det på dine vegne...
    men Mille flytter til vante omgivelser hos din x.
    Men ja hold hende stadig inde i 14 dage.

Det betydet ik noget... det vigtigste er Mille og dig er sammen
    Det ville først betyde noget i min verden i det øjeblik man skiller sig af med sin trofaste ven

Kommentér på:
Mille og jeg flytter