{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

Udkørende dyrelæge i Svendborg? {{forumTopicSubject}}

Hej alle på KG.

Har tidligere hørt om dyrlæger der kører hjem til en, altså på hjemmebesøg og vil derfor hører om der er en sådan i Svendborg eller omegn, da jeg har en stresskat.

Skal til dyrlæge for vaccination med den, og den anden her onsdag, men da den stresser sådan, vil jeg gerne finde en bedre løsning for den, og der er det jeg tænker om der måske findes en dyrlæge der kører på hjemmebesøg, fremadrettet, når jeg skal have dyrlæge senere hen? Pågældende kat skal chippes senere, så den ikke kun er øremærket, og kunne være rart det kunne gøres hjemme,så den er mere tryg, for syntes det er synd den skal stress sådan, og nu igen skal det på onsdag, så vis jeg kunne undgå det fremadrettet ville det være bedre smiley

Håber nogen kan hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udkørende dyrelæge i Svendborg?
  • #1   28. okt 2017 Der er en i Vejstrup. Kerstin A Halberg. Hende brugte jeg selv til vaccination og tjek. Jeg har kun brugt hende en gang så hun er ny for mig. Hun har fast takst for at kører ud.
    http://vgvet.dk/dyrlaege_paa_sydfyn_info/


  • #2   29. okt 2017 Jeg er ikke kendt i Svendborg området, men blot for at forsøge at hjælpe lidt, så hvis du ikke finder en kørende dyrlæge, så kan jeg anbefale at smutte en tur i Matas og købe Bach nøddråber, en lille flaske koster omkring 150 kr mener jeg, men de er godt givet ud, giv katten et par dråber på en godbid en lille time før du skal afsted til dyrlægen, det nedsætter stress en hel del.
    Jeg har selv en kat der stresser vildt meget ved bilkørsel hun får 2 dråber på en godbid hun elsker, hvis hun ikke får det så hyperventilere hun og savler som jeg ved ikke hvad af bar stress, det gør hun slet ikke når hun får dråberne. Det er et naturprodukt og er altså ikke medicin eller skadeligt, det sløver ikke katten men sænker blot stressniveau, det er beregnet til mennesker men bruges også til dyr.


  • #3   6. nov 2017 Okay tak, det middel må jeg prøve, hvor kan det købes Heidi N?

    Hende må jeg prøve og kontakte næste gang Britt L smiley


  • #4   6. nov 2017 Bach nøddråber kan købes i Matas..
    https://www.matas.dk/bach-rescue-remedy-draaber-10-ml


  • #5   7. nov 2017 Tanja . Du kan jo læse mere på facebook og kigge på hendes anmeldelser. Du kan sagtens få chippet katten hjemme der. Silla fik det tilbudt, da vi snakkede om det men jeg tænker over det til næste besøg.
    Min Silla er ikke begejstret for dyrlæger og heller ikke for at køre i bil. Hun gik de næste timer efter besøget og kiggede lidt mistænkelig rundt og da det ringede på døren nogle timer efter dyrlægen havde været her var hun væk og under sengen . Men derefter gik det ret hurtigt over, da hun fandt ud af hun ikke kom igen. Så noget stress var der jo men jeg synes det var mindre.
    Så bryder jeg mig heller ikke meget om de venteværelser på klinikkerne, hvor de ikke adskiller dyr der smitter fra andre. Hvad enten det er min egen kat eller andres dyr. Det gør hun på sin klinik ved modtagelsen. Jeg ved så ikke hvor udbredt den praksis er men har ikke oplevet det sådan 3 andre steder her på Fyn .


Kommentér på:
Udkørende dyrelæge i Svendborg?

Annonce