{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

Er han okay? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg har været ude og købe et nyt legetøj til min kat. Det er en sommerfugl købt fra Zooplus. Dk. Min kat har været rigtig rigtig glad for den og er løbet rundt i hele huset og leget.
Efter at han har løbe rundt i hele huset, er han begyndt at trække vejret ligesom en hund. Meget hurtigt, med tungen Hængende ud af munden. Jeg har filmet det, og har lagt det op på min side, den er online om ikke så længe.
Er han okay? Er han i fare? Han har nu fået et stort måltid, og lagt sig til at sove, alt virker normalt.
Jeg er bare bekymret da hans hjerte og lunger/kroppen, Arbejde rigtig hurtigt.

Med venlig hilsen dj.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er han okay?
  • #1   31. okt 2017 han er højst sansyligt helt ok
    mange katte kan gøre det når de leger. og især katte som virkelig forstår og kører dem selv op.
    har oplevet det med bla naturlegetøj. det er det med jagten som gør det.


  • #2   31. okt 2017 Han er nok ok, mine to gør det også hvis de virkelig kører helt op og leger længe. Jeg har oplevet det samme med andre katte også smiley

  • #3   2. nov 2017 Han er blevet forpustet, det er ikke unormalt slet ikke når det er et nyt og spændende stykke legetøj, så han er meget sandsynligt ok. Hvis han ikke havde været meget aktiv inden ville jeg være nervøs, men når det er som følge at høj aktivitet så er det ikke unormalt, mine har også gjort det i deres yngre dage, nu gider de slet ikke få pulsen så højt op, de stopper helt selv når de bliver trætte og så genoptager de legen når de har fået energi igen smiley smiley smiley

Kommentér på:
Er han okay?

Annonce