{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.201 visninger | Oprettet:

Felix er død :'( {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriftet viser så er min elskede Felix død.. han havde det ellers bedre efter at han havde fået fjernet det stk plastik i maven men så begyndte han at få diarre og kunne slet ik holde afføringen inde indtil han nåede på bakken.. min mor kørte ud til dyrlægen med ham.. fik ham tjekket og maven var udspilet.. han blev røntgen fotograferet og der kom chokket.. bughulen var fuld af betændelse.. bare 2 uger før var der intet i vejen.. lidt betændelse i maven hvor plastikket havde sat men ellers intet.. dommen kom.. felix havde fået fip og det var meget fremskredet og selv dyrlægen fattede ik det kunne ske så hurtigt.. min mor måtte træffe det svære fald og få ham aflivet.. det ville bare være at trække pinen ud at hente mig derhjemme først så Felix som ind Onsdag d.21 Februar i min mors arme.. hun tog ham med hjem så jeg kunne sige ordentligt farvel også pakkede vi ham ind i hans 2 yndlingstæpper og kørte ud i en skov og begravede ham der.. jeg gik i chok da det gik op for mig at min elskede kat ikke var her mere.. var ved at besvime så allan min forlovede måtte få mig hen i en sofa og sidde.. græd hele tiden.. kunne ik spise eller sove.. er først i mandags at jeg er begyndt at kunne få mad ned.. føles som om alt er knust.. savner ham så uendelig meget.. på et tidspunkt skal jeg ha en ny kat.. men skal lige ha sorgen lidt på afstand.. har Cirkeline hos mig denne uge da Allan er udenbyes men hun bor jo hos ham så der skal hun op igen..
Jeg vil slette felix på min profil og oprette et mindealbum til ham.. det vil blive gjort så snart jeg får net hjemme igen..

R.I.P Felix 01.08.03 - 21.02.07


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Felix er død :'(
Kommentér på:
Felix er død :'(

Annonce