{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
720 visninger | Oprettet:

træt af fuglekonger {{forumTopicSubject}}

de er meget søde, men hvor er de bare dumme!!!!
de bliver ved med at smutte ind i min løbegård. og jeg aner simpelhen ikke hvor de kommer ind.
bare indenfor den sidste mdr har vi haft 3 inde.
1 overlevede
1 overlevede men mistede halen
og så lå der en død en af slagsen inde i stuen i dag

og her går man og har det godt med at ens katte er lukket inde, og så har jeg alligevel bøvl med at de fanger både mus og fugle.

især Kalle er godt til at fange dem
birger så er bedre til at slå dem ihjel

har et rend af dyr i den løbegård.... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  træt af fuglekonger
  • #1   8. nov 2017 Det er egentligt lidt morsomt at de sådan mylder ind i løbegården tihi
    Men kan nu godt følge dig alligevel, for jeg er også lidt nervøs efter der er flyttet små fugle ind i vores have smiley


  • #2   8. nov 2017 Her har jeg den indstilling, at det som kattene får fat i i egen have, det skal de da have lov til.
    Men selvfølgelig vil jeg være glad hvis de ikke får fat i mine små gæredsmutter.


  • #3   8. nov 2017 vi har jo alt muligt her ude på landet. der går ræve i haven. vi har en masse forskellige fugle. så vi keder os aldrig. vi foder jo dem selv. så det er da hyggeligt at de alle samme kommer og besøger os
    men de behøver ikke ligefrem at gå i løbegården. nu forsøger man at holde kattene inde, så fuglene kan være i fred. Men det hjælper så ikke når de bare kommer ind.
    det værste er at jeg ikke ved hvor de kommer ind. jeg forsøger hele tiden at få spærret af hvis jeg opdager hvor de kommer ind.

    og kattene... de hygger sig. de leger rigtig store misser smiley


  • #4   8. nov 2017 Fuglekongen er jo den mindste fugl vi har, og den kan da komme ind af et meget lille hul, så kyllingetråd kan ikke holde dem ude, der skal minktråd til, og ja de kan stadig finde det mindste hul.
    Du er heldig med så meget natur uden for, her er efterhånden så velpasset fællesområde, så jeg betegner det som en græs ørken, det giver ikke samme liv, som et vildt voksende område.


  • #5   8. nov 2017 det er dejligt med alt den natur - det er også derfor vi købte dette hus.
    vi har både rådyr, harer, fasaner og et hav af småfugle i området. rådyrene kommer dog ikke inde i vores have, men de går på markederne bagved - og i mine naboers haver.
    en vinter havde vi en mår som kom og spiste fuglebrød. heldigvis valgte den ikke vores loft som bopæl.
    min løbegård er med 1x1½ cm net eller sådan noget lignende, i bunden har jeg træhegn -det var endelig vores terrase, men den blev til kattene.
    jeg har dog en mistanke om at de små konger smutter under træhegnet, til trods for at jeg har smidt jord op omkring det.


  • #6   9. nov 2017 opdatering
    ja i dag kom Krumme så med en skovspurv!!!
    den var desværre også død


Kommentér på:
træt af fuglekonger

Annonce