{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
782 visninger | Oprettet:

Hvilket foder skal jeg vælge? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har 2 hankatte.. de er begge 6-8 måneder gamle..

Jeg har altid fodret med billigt tør foder, og vådfoder fra supermarkedet. Den ene af vores katte har på det seneste haft tendens til dårlig mave. Jeg har derfor besluttet at skippe det billige foder, og begynde at fodre med noget ordentligt kvalitets foder for at se om dette hjælper på det.

De har altid adgang til tørfoder, og får vådfoder morgen og aften. Jeg har hørt at nogen fodre med "raw food".. nogen herinde der gør det, og kan fortæller hvad det indebære? og om det er godt? er det bare fersk kyllinge filleter, og andet kød fra supermarkedet? Læste ligeledes at råt kød ikke måtte tilberedes til katte, altså at f.eks en kylling fillet skulle gives rå, og ikke må koges? hvordan kan det være?

Hvad har i ellers erfaringer med at foder som er godt? både våd og tørfoder?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket foder skal jeg vælge?
  • #1   10. nov 2017 jeg køber alt mit foder hos zooplus.de
    køber royal canin sterilsed tørkost, og så et mindre hav af forskellige slags vådfoder.
    fordelen er nemlig at zooplus har et godt stort udvalgt til billige penge.

    barf kan du læse mere om her
    http://bagsvaerd-dyreklinik.dk/faktaombarf.html

    det er nemlig ikke bare at gå ned i supermarkedet. der er nemlig ikke kun rent kød katten skal have.
    du kan faktisk købe barf på zooplus
    men det er ikke alle katte som gider at spise det. så man kan altid starte med at "komme til" at tabe et stykke råt kød, når man laver mad
    man skal også huske vitaminer når man kun foder med råt kød. nogle vælger så at lade katten få tørkost ved siden af. så behøver man nemlig ikke at skulle til at arbejde med vitaminerne,


  • #2   10. nov 2017 glemte at sige at zooplus har prøvepakker og de sælger også dåserne i stykvis, så man kan prøve sig lidt frem
    ør
    men pas på med at skifte tørkosten forhurtigt. især når de har lidt maveproblemer. man bør skifte over min 1 uge.
    vådfoderet gør knapt så meget


  • #3   10. nov 2017 køber porta21 den grønne uden korn til mine katte fra zooplus.dk ??

Kommentér på:
Hvilket foder skal jeg vælge?

Annonce