{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

Start et katteinternat {{forumTopicSubject}}

Hej derude.
Jeg har over de sidste 2 år gået og tænkt på, at jeg gerne ville starte et katte internat.

Alle de dejlige hjemløse og forsømte katte skal have noget hjælp og der er jo stort pres på.

Men nu er tankerne nået til at være nysgerrig på hvad der skulle til, måske der er nogen herinde som har en idé?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Start et katteinternat
  • #1   16. nov 2017 Jeg drømte om det samme som teenager...
    Først skal du nok have en gård med længer der kan omdannes til internat. Andet kan sikkert bruges, men du får brug for pladsen.
    Så skal det gokendes af - tror at det hører under Fødevarestyrelsen..
    Rabataftaler med diverse foder og kattegrusafdelinger....
    Aftaler med dyrlæger...
    Puha og sikke en masse mere....

    Måske det kunne blive i samarbejde med IK eller Dyreværnet???


  • #2   16. nov 2017 Det vigtigste af alt er masser af penge smiley så man ikke skal tigge hver månede for, at få det til at løbe rundt.
    Tanken er god, men det er ikke så lige til, desværre! Eller måske heldigvis, så alle ikke kan starte et internat, uden at tænke sig om.
    Godt du undersøger tingene smiley


  • A. I
    A. I Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 2 Følgere: 8 Svar: 326
    #3   21. nov 2017 Jeg synes, at det vigtigste er et godt sammenhold mellem de mennesker, der vil hjælpe kattene.

    Vigtigt at være så mange til de daglige gøremål, at det ikke går ud over kattene, hvis man selv bliver syg eller af anden grund har brug for at være et andet sted end hos kattene.

    En strategi for, hvordan kattene skal leve, så de ikke får bur-kuller, smitter hinanden, kommer op at slås og meget andet (forsikring?) skal også være på plads før den første kat ankommer.

    Sørg for at få alle de krævede tilladelser i god tid.

    Overvej, om Du kan gøre mere gavn for kattene ved at hjælpe et allerede eksisterende internat - det er ofte på grund af for få mennesker (og for lidt plads), internaterne må afvise mange hjemløse katte

    De allerbedste hilsener


Kommentér på:
Start et katteinternat

Annonce