{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
983 visninger | Oprettet:

Sidste omgang med FORL tænder. {{forumTopicSubject}}

Ja så har jeg en tid til på tirsdag, så skal Mitti af med de sidste 3 tænder, så er FORL et overstået kapitel for mine 2 drenge, som så begge er helt tandløse.
Jeg havde håbet, at det kunne vente til Januar, men Mitti begyndte, at gå af maden, være lidt mere stille og vælge andre sovepladser, og jeg må ikke kikke tænder, men så lidt rødmen ved en af dem.
Det bliver godt når det hele er overstået smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sidste omgang med FORL tænder.
  • #1   17. nov 2017 Smertestillende har hjulpet på mad lysten, men nu er det sovetid smiley

    profilbillede
  • *Berit*
    *Berit* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2016

    Følger: 5 Følgere: 474 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 499
    #3   17. nov 2017 puha sikke en omgang du har været igennem med dine katte,men godt for både dig og misserne,når det er overstået smiley


  • #4   17. nov 2017 Ja tirsdag er sidste gang, skal der hen kl 9 og så kan jeg hente ham om eftermiddagen.
    Så skal jeg bare nyde dem resten af deres tid smiley


  • #5   17. nov 2017 Ih hvor bliver det dejligt at få det overstået! For jer allesammen. Så kan der komme ro på gemakkerne og så i god tid til jul smiley

  • #6   17. nov 2017 Ja siden sidste operation har Mitti været meget mere fremme, når der har været gæster, ja selv børnebørnene har han rendt rundt om smiley så det bliver forhåbentlig godt, når han ikke har smerter længere smiley

  • #7   21. nov 2017 http://www.kattegalleri.dk/forum/generel-diskussion/83214-stoettegruppe_for_forl_katte_ejere
    Så er Mitti færdig med FORL smiley ja jeg ligger i sengen med ham, så han kan finde ro, og Røde sover sammen med os, han har haft travlt hele dagen, med at lede efter Mitti.
    Det var kun 3 tænder, men en hård omgang.
    I august blev de røntkengotegraferet sidst og den ene havde lidt mussegnav, men nu var det gamle tanden/ rødderne erstatte med knogle som var meget bastant og fusioneret med kæben, men ud kom de, og uden brud på kæben, som er en stor risiko, når alt er vokset sammen smiley
    Han er selvfølgelig stadig påvirket af narkosen, men hvis det er som det plejer, så har han det godt i morgen igen smiley
    Jeg har linket til en gammel tråd om FORL/TR havde helt glemt den, men ledte på Google efter billeder af tænder hvor FORL har fået dem til at gå i et med kæben.
    Røde har trods han ingen tænder har, fanget en solsort i sommer, og idag kan jeg ikke mærke på ham, at han ingen tænder har.
    Der er kun 2 problemer ved det, 1. Han skal have hjælp til at spise græs. 2. Han laver totter i pelsen når han vasker sig, så han bliver klippet de steder hvor det er værst, feks kraven og hans mave og bukser.


  • #8   21. nov 2017 Dejligt at det nu er overstået smiley og skønt at han finder ro ved dig smiley

  • #9   21. nov 2017 Ja han sov så tungt, at min seng blev våd smiley det er første gang jeg har prøvet det.
    Godt jeg har R10 hjemme, så alt der kan vaskes bliver det, og selve madrassen var der næsten intet på, så håber det går med R10, og har trykket så meget vådt væk som muligt, der skulle jo helst ikke blive gentagelser smiley
    Mitti har spist nogle gange nu, så han har det nok helt fint i morgen.


  • #10   21. nov 2017 Sofie tissere også i søvne da hun blev fixet, det er eneste gang hun har haft uheld. Jeg lå under hende da det skete, knap så lækkert men tænkte alligevel smiley sikke en tryghed. Og tror helt sikkert han har det bedre imorgen! Mad hjælper!

  • #11   22. nov 2017 Ja idag har Mitti det fint, det eneste han ikke er vild med, er medicinen smiley han skal både have smertestillende og pencilen og det sidste 2 gange om dagen.
    Hagen er heller ikke så hævet som den var igår, og han spiser som han plejer smiley
    Lige nu sover han på mit skød, men har været i haven er par gange sammen med Røde, men han kommer som altid hurtigt ind, når der ikke er solskin, og de løber jo ikke frit.


  • #13   23. nov 2017 Ja hun er dygtig, Malene, og idag er han helt normal, og gummer mig flere gange om dagen, og nyder at jeg ikke forhindre ham i det, men der kommer jo hverken sår eller blå mærker nu smiley

Kommentér på:
Sidste omgang med FORL tænder.

Annonce