{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.143 visninger | Oprettet:

Hvorfor skraber min kat på blanke overflader??? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle! smiley

Min killing, Milla på 6 måneder er begyndt at skrabe/kradse på blanke overflader. Hun har hele tiden gjort det om madskålen, det ved jeg også er helt normalt! Men hun gør det også på plastikken på hendes kattebakke, spejle, vasken, plasticskraldespand etc. Hun er i særdeleshed glad for at skrabe/kradse på vinduet! Tænkte først, at det bare var fordi hun gerne ville ud (hun er indekat) men det forklarer ikke alle de andre steder hun kradser!!

Er der nogen, der har oplevet det samme, eller kan forklare mig hvorfor hun gør det ?? :-))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor skraber min kat på blanke overflader???
  • A. I
    A. I Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 2 Følgere: 8 Svar: 326
    #1   21. nov 2017 Min gamle hankat gør det i mit badekar - når der IKKE er vand i smiley

    Jeg tror, han bare synes, at det er sjovt! Smider jeg et stykke legetøj ned til ham i badekarret holder han op med at skrabe og får legen bliver mere intens end ellers.

    De allerbedste hilsener


  • #2   21. nov 2017 jeg har et par stykker som gør det når de skal drikke/spise. som om at de skal gøre det for at der kommer vand i skålen (?). før hen havde jeg en spand -endelig fordi det var til hunden. Men her havde jeg en kat som gjorde det op af spanden - hver gang
    har en som dækker maden når han ikke kan spise mere/lide maden. så bruger han alt der er i nærheden for at dække

    umiddelbart så tror jeg det hænger sammen med at de gør det når de er killing, og skal dige hos deres mor.


  • Henrik L
    Henrik L Tilmeldt:
    sep 2018

    Svar: 1
    #3   29. nov 2018 Min kat er kun indendørs og han elsker at skrabe på blanke plader, skabs døre osv. men hvordan stopper man det ? vil jo ikke have lågerne ødelagt

Kommentér på:
Hvorfor skraber min kat på blanke overflader???

Annonce