{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

øv øv Baby har det dårligt {{forumTopicSubject}}

øv øv øv
og atter øv

Baby, min lille barn på 9 kg, begyndt i går aftes at tages sig til munden. da de fik vådfod kl 9 var der ikke noget i vejen. Da vi gik i seng ved 11 tiden ja der begyndte det
I dag sjavler han. Og har ikke lyst til mad


så jeg kan godt regne ud til at han har et problem med en tand. tror at han har har brækket en. især når han gik så hurtigt fra at have det ok, til at han har mega ondt
jeg må nemlig OVERHOVEDET ikke se ham i munden. han bliver stik tosset. så det har jeg opgivet.

så nu er der bestilt tid til i morgen tidligt. Regner med at de er nød til at lægge ham i narkose
i dag er han så blevet smertedækket, så han ikke har så ondt.

men af alle mine katte så lige ham. de andre er meget nemmere. Baby er en meget selvstændig kat, med stort S. man kan ikke tvinge ham til noget han ikke gider. han kan ikke lide fremmede mennesker, og slet ikke børn.
så det bliver ikke sjovt i morgen

ja jeg burde nok have taget ham til dyrlæge i dag, men det har ikke jeg ikke mulighed for. Skal i dialyse om 1½ time. Og når jeg ved at han skal i narkose ja så ved jeg også at jeg kommer til at skulle hente ham igen senere. bor 1 times kørsel fra dyrlægen, så det er bare 2 timer alene i kørsel. så venter til i morgen, og så er han smertedækket


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øv øv Baby har det dårligt
  • #1   21. nov 2017 Åh nej, stakkels baby! Godt at du kan smertedække! Håber at du også får lokket lidt mad i ham, når nu han er smertedækket.

  • #2   21. nov 2017 han tager lidt. drikker også lidt
    men nok ikke så meget som han gerne ville. desværre
    har dog været i bakken.Og har da også været i løbegården en tur.

    men for f... hvor har jeg dårlig samvittighed over at jeg ikke har kunne kører ham derop i dag. men lige i dag har jeg ikke kunne gøre meget. har nemlig fri fra dialysen på torsdag, så det var vigtigt at komme i dag.
    Og så var det højst sansynligt bare blevet til et besøg hos dyrlægen - for at blive sendt hjem for at komme i morgen igen. for de havde mega travlt i dag. så endelig slap jeg for at kører to gange...
    men det er hårdt at se sin kat så trist.


  • #3   21. nov 2017 Det kan jeg godt forstå, men du kan ikke gøre noget ved det! Du skal jo passe på dig selv først før du kan passe på dyrene.

  • #4   21. nov 2017 rigtig nok

    lige nu sidder han bare og kigger på vores fugl. han har lige opdaget - igen igen


  • #5   22. nov 2017 opdatering
    her inden vi gik i seng spiste han tørpiller. eller retter slugte han tørpiller. det går åbenbart bedre med at sluge tørpiller fremfor at spise vådmad
    så nu er han gået i seng, og sover her ved siden af mig

    sov godt
    skriver en opdatering når vi har været hos dyrlægen


  • #6   22. nov 2017 Pøj pøj med Baby!
    Håber at dyrlægen hurtig kan fikse ham så han bliver ok igen. smiley


  • #7   22. nov 2017 opdatering:
    så er baby hjemme igen. Og han spiser fint. dog skal vi ikke bestemme hvad han skal spise, for han VIL kun have tørkosten....
    og så er han virkelig fuld, så er ikke helt lige gående. så han er lidt spændende at have med at gøre.

    han har fået fjernet 1 løs tand, som var rigtig dårlig. Og så har han fået renset tænder. Og det var så det. Så han er klar igen
    Ha
    MEN så opdagede jeg at brormand Muddi har nøjagtig samme problem, med nøjagtig samme tand. En hjørnetand i overmunden. Så nu skal jeg så have bestilt tid til ham. Han går dog ikke fra maden, og virker ikke som om at han har ondt. Men her er det så at katte er dumme, når de venter med at vise smerte. så vi tager lige tanden INDEN han begynder

    sjovt at det er nøjagtig den samme tand. ja de er fra samme kuld, men alligvel...


  • #8   22. nov 2017 Godt det gik godt, og øv det bliver til en tur mere, ja men de er altså bare gode til, at skjule smerte, det er kun inden for nogle dage, at jeg syntes der var noget sært med Mitti, og da jeg var 100% sikker, så skrev jeg til dyrlægen med det samme, og hun skaffede tid til operation, hun køre jo normalt ud, og lejer sig ind hos den lokale dyrlæge, når hun skal operere.
    Det er helt mærkelig, nu er mine katte færdig med tandproblemer smiley
    Jeg håber det går lige så fint med kat nr 2 smiley


  • #9   23. nov 2017 har fået bestilt tid til Muddi. så bliver Kida revac samme dag. Ingen grundt til at kører flere dage i træk.

    Baby har det fint i dag. Han har endelig spist siden han kom hjem i går han VILLE bare have tørkost. I dag har det været lidt mere forskelligt.
    han har ligge og sovet hele eftermiddagen. han virker ikke til at have det dårligt nu. har så også fået smertestillede. Men han ser ud til at han er ok igen.


Kommentér på:
øv øv Baby har det dårligt

Annonce