{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

opdatering af scarface og killinger {{forumTopicSubject}}

tidligere link:
http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=19675

Ja nu har vi haft scaface og de små i næsten 14 dage og det har været rigtig hårdt.
Scarface ville jo ikke spise noget og var somsagt meget underernæret.
I starten fik hun Tigermælk, som vi fik en opskrift på af Lundkvist.. takker for det..

Scarface ville ikke drikke vand eller have tørfoder.
Jeg var tildyrlægen om søndagen for at hun kunne få calcium indsprøjtningen og vitamin.
Det hjalp kun på scarface humør... men det er selvfølgelig også dejligt.

Lundkvist foreslog gammeldags leverpostej og rugbrød.. gæt engang det ville hun ha.. takker endnu en dig Lundkvist.

Men det er jo ikke noget som en mor mis bliver tyk og fed af.
Så jeg måtte putte leverpostej på killinger tørfoder og give hende.. hun ville ikke spise hvis det lå i skålen.. dumme kat..

men nu idag, næsten 14 dage senere, kommer scarface drønende om morgenen og vil gerne ha´sin mad.
Hun får killinge tørfoder blandet med lidt leverpostej.. og hun spiser selv af sin skål..

De små er ved at få øjne.. det har givet lidt problemer, da den lille prinsesse har fået øjnbetændelse..
meeen har været til dr. dyr til tjek, og fået øjndråber til 5-7 dage.. så er der også styr på det.

Så alt i alt går det fremad. Den lille Grå/hvide er allerede solgt til dem som også købte min perser prince i sin tid.

Og lige en stor tak til min dyrlæge som har hjulpet både i weekend og når det brænder på..

og lige en stor TAK til alle jer herinde fordi i giver jer tid til at læse om mine " problemer" og alle jeres får.

Ja, det var vidst det..

ha en dejlig dag allesammen..

knus fra mig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opdatering af scarface og killinger
Kommentér på:
opdatering af scarface og killinger

Annonce