{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.811 visninger | Oprettet:

Krager til katten efter operation.. {{forumTopicSubject}}

Hej, ja som sagt siger overskrifen næsten det hele, jeg havde min Amy til dyrlægen for en 3 måneders til siden, for at jeg kunne få hende sterealiseret. Der gik dog kun få døgn efter at hun var kommet hjem, så havde hun bidt sine sting op, så hun måtte ind under kniven igen. Så fik hun dog krage på. Dyrlægen havde aldrig oplevet at katten gjorden sådan efter operation, i de 13 år han havde arbejdet med smådyr.

Er der andre der har oplever lig. med jeres kat?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Krager til katten efter operation..
  • #1   21. mar 2007 Nej det har jeg ikke... smiley ved min dyrlæge ikke bruger kraver når det er, Lauras sår efter sterillitionen var så flot, også efter stingene blev fjernet, hun slikkede sig meget der, og nappede også i trådene men de gik ikke i stykker..

  • #2   21. mar 2007 det gjorde min ellers heller ikke, men da vi så ringede kl. 18 en aften og sagde hun havde bidt alle stingene op, og det yderste fedtlag fyldte hullet ud, og det faktis gik ca. 2 cm ud, så fant han en krage til os, det er ellers heller aldrig noget han bruger.

  • #3   21. mar 2007 Altså der jo en grund til at de får den, min dyrelæge gav os en med hjem til garfield da han blev opereret efter at have spist garn, men han fik den ikke på da vi syntes det var synd, men han slikkede kun ganske lidt i såret, da vi råbte højt når han gjorde det, men ved at min moster kat måtte have krage på dagene efter hun var blevet steriliseret da hun også bed i stingene og de nedereste var bidt over, men ikke så slemt at hun måtte sys igen, men det kan lade sig gøre, og derfor burde man få krage med hjem i tilfælde af de begynder at slikke og bide. De har ikke i forvejen godt af narkosen, lige som mennesker heller ikke har, så det er bedre med en krage!

  • #4   21. mar 2007 Det klør jo på dem, og vi andre ved jo hvor fristende det er at pille i det, men vi ved dog bedre, men de små misser aner jo ikke det kun gør ondt værre!

  • #5   22. mar 2007 Ja, Mea prøvede at bide sine op når hun ikke havde kraven på¨.. Der er mange dyrlæger der bruger den netop af den grund., og jeg har da oplevet dyr gøre den slags hvis de ikke havde krave på

  • #6   22. mar 2007 Mine har altid fået krave på efter de er blevet syet.
    En kat kan hurtigt få slikket og bidt det op igen.


  • #7   23. mar 2007 Køb en babybodystocking og klip hul til hale og kønsdele, vupti og katten kan ikke bide i suturerne.

    Et godt råd til alle smiley
    Bed dyrlægen om at lave indvendige sting, det andet er noget sjusk.


Kommentér på:
Krager til katten efter operation..

Annonce