{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
976 visninger | Oprettet:

Underligt.. min ene killing er væk {{forumTopicSubject}}


Jeg fik killinger d. 19 April, i alt har jeg fået 3 søde bamser. Men da jeg så i går kom hjem, åbnede jeg døren ud til så missemor kunne komme ud lidt.
Ca en time efter var der kun 2 killinger tilbage?

Ka det virkelig passe???

Jeg har undersøgt hele huset, alle skabe, bag møbler, og sofaer, i klædeskabet, udenfor i alle hække,
simpelthen ALLE steder.
Jeg har haft en hund på besøg for at søge, men stadig ingen killing.. smiley

Hvad kan være sket????? Nogle der har oplevet det sammen? Jeg er meget ked af, at den bare er pist borte..

Missemor er meget gal, ingen skal komme i nærheden af hende, så hvæser og slår hun..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underligt.. min ene killing er væk
  • #1   15. maj 2007 Ja, jeg har været alle steder simpelthen..

    Men jeg har siddet stille i går i timevis for at lytte? Men ingen lyd...!

    Jeg forstår det simpelthen bare ikke.. Men min mor sagde det måske kunne ha været en anden hankat der er kommet ind, jeg syntes bare ikke det kan passe. De er jo ved at være store..


  • #2   15. maj 2007 Igen ja... Jeg forstår det bare overhovedet ikke.. Det er bare underligt..

    Har været ude og kikke og kikke..


  • #3   15. maj 2007 Jeg er bare helt.. Ja, hvad kan man sige.. Bange og ked af det..
    Men jeg håber selvfølgelig den er der et sted i live.. Jeg gør mit bedste..

    Men ellers mange tak for jeres hjælp.. smiley


  • #4   15. maj 2007 Jeg tror også på at den er løbet ud efter dens mor... og ja det er jo en stor verden udenfor, så led over alt også det underligste steder... vi har boet i en camping vogn og der blev en killing væk, jeg var også helt ude af den. men den havde lagt sig til at sove nede bage nogle hynder, og der kunne jeg slet ikke hvad drømt om at den var... så led de underligste steder...

  • #5   15. maj 2007 Jeg vil også xxx alt hvad jeg kan, for at du finder den lille... Men det kunne da godt lyde som om, at den er kommet med sin mor udenfor, men de kan jo gemme sig de mærkeligste steder, så jeg håber den dukker op igen, men det er nu mærkeligt at den ikke kommer når mormissen kalder på den, men du må ud og lede videre.

    Jeg håber, at du lige skriver herinde, hvad der sker... For kan jo ikke lade være at tænke på det...
    Men held og lykke med at lede...


  • #6   15. maj 2007 Hej.. jeg havde engang en kat der fik killinger, en af disse var en smule handicappet eller hva man kan sige, den maglede i hvert falt en tå, og det var grund nok til at missemoren op til flere gang lagde den væk

  • #7   15. maj 2007 Hej igen allesammen..

    Altså den kiling som er væk, den fjernede jeg en tæge på den ene dag, kan det måske være nok??

    Alle killingerne er lige store, og hun har taget sig godt af dem alle sammen. Jeg har aldrig hørt noget ligne.

    Jeg forstår heller ikke hvorfor missemor ikke gør andet, hun er bare sur..
    Og skrige burde killingen jo også..? !


  • #8   15. maj 2007 Nå, men jeg må ud og lede..

  • #9   15. maj 2007 når killingerne begynder at rende rundt kan missemor finde på at finde et sted til killingerne hvor hun har mere kontrol over dem, måske hun selv har lagt killingen et sted.

  • #10   15. maj 2007 De er jo ikke helt livlige endnu, de ligger stadig i kassen.
    Jeg forstår det simpelhen bare ikke..

    Men hvis hun har flyttet den ene, og hun ved hvor den er, burde hun jo være hos den en gang i mellem, og hvad med de andre??
    De ligger stadig samme sted.

    Jamen - jeg forstår det bare ikke..


  • #12   18. maj 2007 Nej.. ¨

    Den er pist borte.. smiley


Kommentér på:
Underligt.. min ene killing er væk

Annonce