{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

Hjælp! Snuffie drægtig?? {{forumTopicSubject}}

Ahh jeg tror min snuffie er drægtig!! Og hun har en killing på kun 7 uger! Selvom jeg godt nok er lidt i tvivl, men hun bliver tyk, synes jeg! Det kan hun bare ikke være, hun fik p-piller 4 dage efter hun fødte sidst!!
Er der nogen der har set det før, at en kat bliver drægtig så hurtig?? Håber virkelig bare hun spiser for meget, og derfor er lidt tyk... Hun har ikke været i løbetid siden hun fik killingen, da hun jo har fået piller...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp! Snuffie drægtig??
  • #1   29. jun 2007 peanut har os taget en del på efter hun har født og hun kan ikke være drægtig så måske din os bare har taget på.

  • #2   29. jun 2007 okay... ja det kan være...Det håber jeg sørme! Kan slet ikke overskue at skulle gå det hele igennem igen, alle bekymringerne, dødsfald blandt killingerne, og oveni det siger min kæreste at hun kommer ud hvis hun får killinger, han gider det ikke igen (har slået ham for det), men det er bare bekymringer efter bekymringer!

  • #3   29. jun 2007 Jeg vil lige sige, at han aldrig får lov at smide hende ud, så går jeg sgu med hende... smiley

    Men grunden til at jeg venter med at få hende neutraliseret er, at hun virkelig har angst for at køre, og blive fanget, så jeg venter lige en måned mere (hun har lige været afsted nemlig, og når hun ser transportkassen går hun helt amok!), og så fik hun p-piller i ventetiden...
    Din kat, hun fik da ikke killinger, gjorde hun?


  • #4   29. jun 2007 Nå okay... Ville også mene der er halv farligt for en kat at få killinger så hurtigt, de har jo knap nok nået at komme sig over den første fødsel... Men nu må jeg bare vente, hvis hun er drægtig går der højst 2 uger, før hun føder, så må jeg jo tage den derfra...

Kommentér på:
Hjælp! Snuffie drægtig??

Annonce