{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.165 visninger | Oprettet:

Min kat blev sparket i hivedet! {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriftet lyder blev min kat Tiger sparket i hovedet.. Det er næsten et år siden tror jeg men kan stadig ikke glemme det.

Hendes hovedet var helt ophævet da jeg lukkede hende end om morgenen før jeg skulle i skole. Jeg blev mega bange og tog hende op og sad med hende man kunne næsten ikke se hendes ene øje! Jeg prøvede at ringe til dyrlægen men hun var ikke åbnet endnu så ringede jeg til min mor som var på arbejde hun tog heldigvis telefonen og hun sagde at jeg skulle ringe til min onkel for han er vicevært så han har næsten altid tid. Han kom her op og selv om klokken var 9 eller sådan noget ville jeg ikke i skole jeg sad bare og græd. John havde heldigvis dyrlægens mobil nr og vi fik en akut tid men john sagde at jeg ikke måtte komme med det ville jeg men til sidst fik han mig overtalt til at tage i skole. Da jeg kom hjem fortalte john at nogle havde sparket hende i hovedet.. Jeg blev så sur jeg skrev faktisk et brev som skulle hænge rundt i mit kvarter hvor der stod at jeg synes at der forfærdeligt at folk kan gøre sådan noget. DYrlægen sagde at vi skulle holde øje med om hun var blind men det er hun heldigvis ikke.

Grunden til at jeg ikke kan glemme det er fordi hun stadig har en lille ridse i sit øje. HUn er lidt ligesom Scar i løvernes Konge bortset fra at Tiger ikke er ond!!

Jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg skriver dette men det hjælper faktisk lidt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat blev sparket i hivedet!
Kommentér på:
Min kat blev sparket i hivedet!

Annonce