{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.296 visninger | Oprettet:

Grim henvendelse på Liva {{forumTopicSubject}}

Som I ved herinde, har Liva været til salg, grundet store problemer i min katteflok. Hun har været annonceret til salg på KG, Gul og Gratis og Vildkat. Self som steriliseret, vaccineret og øremærket.

Jeg får så en henvendelse på hende den anden aften af en sød dame, og vi snakker længe. Damen, lad os kalde hende xxxx lover mig et kærligt og blivende hjem til Liva, og jrg spørger ind til hende og hendes familie. De har lige købt hus, har ingen børn og sådan. De har heller ingen andre katte, så det lyder som en interesant køber til Liva. Hun fortæller hendes onkel er dyrlæge, så hvis det er, kan han sterilisere hende. Jeg siger så, at Liva ikke kommer nogen vejne, før det er gjort. Og så var der jo lige det med betalingen, om den kunne deles i to omgange, grundet deres huskøb. Der var sådan noget. Hun fortæller hun godt kender til kattehandlere, og lover mig endnu engang at deres hjem er det rette for Liva. Hun fortæller også at hun er blevet henvist af en plejefamilie fra hittekilling???

Vi aftaler jeg skal sende nogen flere billeder til hende på mail, og jeg ber om hendes telefon nummer. Bagefter går jeg ud til Stig, og siger at jeg nok er ved at blive paranoid, og jeg ser kattehandlere alle vejne. Sætter mig så hen til computeren, for at sende den mail til xxxx. Inden dag tjekker jeg lige damens mobil nummer på de gule sider. Da jeg ser indehaveren af nummeret begynder jeg at ryste.

Damen er en, efter min meng, en kattehandler in spe. Hun har f..... siddet og løjet for mig, noget så grusomt. Falsk navn, og alt hvad hun sagde er løgn.

Aldrig har jeg været så gal før. Jeg har endnu ikke ladet hende vide, at jeg ved hvem hun er, for havde sådan håbet at hun ville komme op og besøge mig. Jeg havde nemlig noget jeg godt ville fortælle dig.

Men hvis du læser med her:

Jeg ved hvem du er, og du skal sgu godt nok stå en del tidligere op, for at fra narre Liva fra mig. FØJ siger jeg bare. Og jeg vil love dig, at hvis det var lykkedes for dig, så havde jeg fået hende igen. Det kan du være sikker på.

Jeg vil også love dig, at jeg vil holde øje med dig, og du aldrig kan vide dig sikker. Falsk navn eller ej.

Du er et sølle menneske, uden respekt for andre mennesker. Du er samtidig et menneske, der snyder, lyver og bedrager. Stakkels de dyr, der ender i din varetægt.

Men jeg kan også fortælle dig, at Liva er flyttet til et godt hjem. Og ved du hvad, de lyver ikke.


Til alle jer andre, tjek jeres købere. Søg på dem, deres navne, adresser og alt hvad i kan komme i nærhenden af.

Jer der vil vide, hvem køberen er. Send mig en pb.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Grim henvendelse på Liva
Kommentér på:
Grim henvendelse på Liva

Annonce