{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
952 visninger | Oprettet:

Narkose og klipning ældre kat. {{forumTopicSubject}}

Hvis man har en ældre kat der skal klippes ned for filter og det ikke kan gøres uden bedøvelse hvilken form for narkose bør man så vælge for at det er så sikkert som muligt for katten. Er inhalations narkose det bedste. Skal katten ikke ha taget en blodprøve først når det er en kat på 13- 15 år inden narkosen gives .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Narkose og klipning ældre kat.
  • #1   12. jul 2019 Jeg er ikke dyrlæge - men:
    Hos min dyrlæge tilbyder man automatisk præ-blodprøver - dem synes jeg at du skal sige ja til, når katten er så gammel.

    Jeg véd, at de har forskellige varianter og her kombinerer de injektion og inhalation. Der er bare noget med, at inhalationsgas ikke har en smertelindrende effekt.

    Tag en snak - og få taget blodprøver først.


  • #2   12. jul 2019 Angel bliver lagt i "let" narkose, når hun bliver ordnet under maven. Dvs. at hun er vågen igen næsten umiddelbart efter gennemgangen, da hun ikke får fuld narkose. Det virker rigtig fint for os, for hun er hurtig frisk og hjemme igen.

  • #3   12. jul 2019 Det er min datters kat . Det er netop maven og vist lidt ved forben han skal ha ordnet.
    Min datter var meget bekymret for narkosen især efter en uheldig oplevelse, hvor hans øjne var helt sløret et døgn efter . Det var tænder han fik fjernet dengang.
    Hun har fået en anden dyrlæge nu. Det er rart jeg kan fortælle hende katten kan få en let narkose. Jeg sender jeres svar videre til hende og takker mange gange.


Kommentér på:
Narkose og klipning ældre kat.

Annonce