{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.834 visninger | Oprettet:

Hunde/katte pension {{forumTopicSubject}}

Jeg har i mange år nu været fanget af at ville starte min egen hunde/katte pension. Nu sidder jeg og leger med ideen om hvordan det skal være for at blive perfekt. Så er det jeg vil spørge jer alle om hvilke krav DU vil stille hvis din hund eller kat skulle passes??? Jeg er uddannet dyrepasser m. heste speciale, ejer selv to hunde, 4 katte, og 2 ponyer. Jeg har haft dyr i hele mit liv, både gnaver, hunde og katte og heste. Er meget interesseret i hunde psykologi, og har planer om når jeg kommer i gang med min pension og ta et hunde psykologi kursus, så jeg har meget mere at tilbyde kunderne) og så har jeg en meget naturlig og logisk omgang med dyr. Og sidst men ikke mindst så ELSKER jeg dyr, hvilket for mig er det vigtigste for at drive sådan et sted. Er klar over det er hårdt arbejde og et 24 timers job. Vil meget gerne høre jeres mening om min ide, og meget gerne fif til hvordan jeg kan gøre det helt perfekt... :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde/katte pension
  • #1   5. feb 2008 Tja mine krav ville være at der er hyggeligt.
    At der er pænt og rent .
    At hundene har mulighed for at komme ud og løbe lidt.
    At der bliver snakket med hundene hver dag.
    At kattene har rene bakker.
    At kattene også har mulighed for motion.
    At der er noget blødt at ligge på.

    Tja kan ikke lige komme på mere lige nu .


  • #2   5. feb 2008 tilføjer lige :
    At der bliver fodret med rette foder dvs. at der fodres med det foder som dyret er vant til .


  • #3   5. feb 2008 jeg er også enige med de andre. men synes kun det enten skal være hunde eller katte pension. eller at de skal være meget langt væk fra hinanden.

  • #4   5. feb 2008 Natascha F

    Det er jeg enig i . Og hvis der alligevel skulle være et dyr der bliver syg skal der være mulighed for at det kan isoleres fra de andre dyr + at der bliver tilkaldt dyrlæge som ejeren betaler.


  • #5   5. feb 2008 ...og have kontakt med personalet, så de kan også have omsorg:)

  • #6   5. feb 2008 At det er nogle ordentlige STORE bure med adgang til løbegård, så udekatte også har en chance for at komme i pension uden at (ejeren) skal føle det som et fængsel smiley

  • #7   5. feb 2008 jeg synes at de tanker der er blevet gjort lyder rigtigt fornuftige. Renlighed, omsorg og omtanke er de vigtigste kodeord i denne sammenhæng. Jeg har set en katteinternat og kattepension, som har imponeret mig umådeligt. Det ligger i Fuglebjerg på Sjælland, og deres hjemmeside kan findes igennem dyrenesbeskyttelse.dk. Deres faciliteter omtaler faktisk alt der er skrevet på forhånd. Måske du kunne tage kontakt med dem og få noget vejledning.
    Ellers ville noget ønskværdigt for mig, være et certifikat fra enten kattens værn eller dyrenes beskyttelse, som jeg også vil tro kan hjælpe med en masse viden og vidensdelingsfora.


  • #8   5. feb 2008 Nu kommer min kat aldrig i pension. Hun er dødræd for nye steder og da vi flyttede i vores hus blev hun i vores soveværelse i tre uger før hun turde at kigge sig omkring.
    Men jeg har to hunde og de er jævnligt i pension. For mig er det ikke så vigtigt om det ser dyrt og flot ud. Heller ikke hvad der bliver fodret med. Jeg mener nemlig at man som ejer tager sit eget foder med.
    Men noget som jeg vægter meget højt er at hundene kommer ud og løbe frit. Og meget gerne en folk sammen.
    Mine drenge elsker deres hundepension. Manden er en ældre mand som har haft hunde i mange år. Han elsker hundene og han går altid ude hos dem. De har store hundegårde hvor der er mulighed for at gå ind. Det er ikke fine forhold. Men det fungere. Har han 5 hunde eller under så render de frit sammen med ham hele dagen.


  • #10   6. feb 2008 jeg vil lige prøve at skrive lidt om hva jeg har planer om at tilbyde i min hunde/kattepension:

    -Store individuelle bokse, med egen udgang til løbegård.
    -Gulv varme i boksene.
    - Kurve, legetøj, klatretræ med i boksen.
    - egne ting kan medbringes
    - Kan medbringe eget foder, ellers fodres med pro-plan
    - fast dyrlæge tilknyttet
    - individuel aktivering af hunden
    - mulighed for flere hunde kan lege sammen, hvis ejer ønsker det, hundene blir sat sammen som det passer dem bedst
    - Stor legeplads, hvor der bliver leget med bold eller andet
    - Faste aflevering og afhentnings tidspunkter
    - hunde og katte for sig, så de ik blir ophidset af hinanden
    - tyggeben og godbidder efter ejers ønske og hundens/kattens helbred.
    - Hygge med hver enkelt dyr
    - katte har også individuelle voliere og med mulighed for egen udgang til udendørs voliere
    - og selvf. gode råd er gratis:)


  • #11   6. feb 2008 Lyder det fornuftigt? eller er der mere der ska med?

  • #12   6. apr 2008 Jeg synes det lyder super godt! smiley Det opfylder ihvertfald alle mine kriterier, hvis mine små ynglinge skulle passes!
    Held og lykke med det. smiley


  • #13   21. apr 2008 Hej

    Jeg ville meget gerne høre om hvor du har tænkt dig at din hunde/kattepension skal være.
    Nu r det sådan at min kæreste og jeg sakl ud og rejse til august. MIn kærste óg jeg bor i Århus men vi vil gerne køre lidt efter det da vi skal til berlin på ferie


Kommentér på:
Hunde/katte pension

Annonce