{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.834 visninger | Oprettet:

Hunde/katte pension {{forumTopicSubject}}

Jeg har i mange år nu været fanget af at ville starte min egen hunde/katte pension. Nu sidder jeg og leger med ideen om hvordan det skal være for at blive perfekt. Så er det jeg vil spørge jer alle om hvilke krav DU vil stille hvis din hund eller kat skulle passes??? Jeg er uddannet dyrepasser m. heste speciale, ejer selv to hunde, 4 katte, og 2 ponyer. Jeg har haft dyr i hele mit liv, både gnaver, hunde og katte og heste. Er meget interesseret i hunde psykologi, og har planer om når jeg kommer i gang med min pension og ta et hunde psykologi kursus, så jeg har meget mere at tilbyde kunderne) og så har jeg en meget naturlig og logisk omgang med dyr. Og sidst men ikke mindst så ELSKER jeg dyr, hvilket for mig er det vigtigste for at drive sådan et sted. Er klar over det er hårdt arbejde og et 24 timers job. Vil meget gerne høre jeres mening om min ide, og meget gerne fif til hvordan jeg kan gøre det helt perfekt... :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde/katte pension
  • #1   5. feb 2008 Tja mine krav ville være at der er hyggeligt.
    At der er pænt og rent .
    At hundene har mulighed for at komme ud og løbe lidt.
    At der bliver snakket med hundene hver dag.
    At kattene har rene bakker.
    At kattene også har mulighed for motion.
    At der er noget blødt at ligge på.

    Tja kan ikke lige komme på mere lige nu .


  • #2   5. feb 2008 tilføjer lige :
    At der bliver fodret med rette foder dvs. at der fodres med det foder som dyret er vant til .


  • #3   5. feb 2008 jeg er også enige med de andre. men synes kun det enten skal være hunde eller katte pension. eller at de skal være meget langt væk fra hinanden.

  • #4   5. feb 2008 Natascha F