{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
963 visninger | Oprettet:

At vælge regnbuebroen... {{forumTopicSubject}}

Jeg står med et ben i hver lejr.

Vores elskede Tut, tæver vores anden hunkat synd og sammen. De andre katte gør hun intet, men de to kan ikke sammen. Eller, Tut kan ikke med hunkatten. Den anden er blevet så kuet at hun kryber for alle kattene. Hun er ræd for dem, og det er så forfærdeligt at se på. Tut er en rigtig tyran.

Alle mine katte er neutraliseret og har massere af plads. Vi har prøvet forskelleligt nu, men overvejer dog ikke at sælge Tut til en ældre dame, da hun er meget sky overfor mennesker. Selvom hun var så kontaktsøgende som killing. Det vendte fra den ene dag til den anden smiley HUn sprang altid op til min mor da hun var mindre, og pludselig en dag løb hun bare og gemte sig under sengen.

Vi skal flytte om 4 dage. Noget vi ved Tut er rigtig dårlig til at håndtere, og vi overvejer om hun skal med os eller om dyrlægen skal følge hende over regnbuebroen. Vi elsker hende og det er skide svært, jeg føler mig ikke berettiget til at vælge at hun skal sove ind. Men på den anden side så er hendes sind så svært og uhåndterligt. Vi står magtesløse overfor de voldsomme tæv hun giver vores lille hunkat.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At vælge regnbuebroen...
Kommentér på:
At vælge regnbuebroen...

Annonce