{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sammenføring af hund og kat? hjælp
  • #1   1. apr 2008 Det kommer an på hvor gammel hunden er og om den er vant til kat.

  • Jakob B
    Jakob B Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #2   1. apr 2008 Hunden bliver 2 år snart og den er vant til kat, men vores kat er meget ensindig og stædig og holder som meget for sig selv

  • #3   1. apr 2008 Hvis katten er vant til hunde fra den var killing, og hunden har været vant til katte fra den var hvalp (og i øvrigt er en venlig hund), så tror jeg der er gode muligheder for succes. Katten skal have nogle høje steder den kan søge op og være i sikkerhed.

    Hvis kat og hund ikke er vant til hhv. kat og hund, så går det ikke altid godt.


  • Jakob B
    Jakob B Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #4   1. apr 2008 kat er ikke vant til hund

  • #5   1. apr 2008 Nå, der kom lige et indlæg.... Er det den hund og kat I har nu, der er problemer med... ?


  • #6   1. apr 2008 Hvor længe har I haft dem sammen?

  • Jakob B
    Jakob B Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #7   1. apr 2008 Det fordi vi har hund ved min mor og kat ved min far. så skal vi måske flytte på en gård med min far og vil skal af med hunden så den ville jeg gerne have med

  • #8   1. apr 2008 Så katten har slet ikke mødt hunden endnu?...

    Jeg ved sgi ikke så.... Nogen garanti for succes er der ikke. Ofte går det godt. Nogle gange knapt så godt (altså, at katten ikke kan vænne sig til hund).
    Men det er i hvert fald en fordel, at hunden er vant til katte (og forhåbentlig er venlig mod dem).





  • Jakob B
    Jakob B Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #10   1. apr 2008 Vores hund er den venligeste sjæl(:
    Men katte og hunden har mødtes, men katten er bange


  • #11   1. apr 2008 Dejligt med en venlig hund smiley Selvfølgelig er katten bange og utryg i starten, men sørg for at den har mulighed for at søge i højden (op på skab eller hylder el. lign.). Jeg håber at katten efterhånden vil finde ud af at hunden er sød og rar. Det lykkes i hvert fald tit, når hunden er venlig. Desværre er der ingen garanti.

    Chanette K, det var en solstrålehistorie. Ikke altid det går så nemt.


  • Jakob B
    Jakob B Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #13   1. apr 2008 vores hund er vant til kat, men kunne godt gå lidt og skubbe til dem og lege med dem(:

  • #15   1. apr 2008 Jacob, hunden vil nok få et par ridser på snuden. Jeg kan godt forstå at du nødig vil af med en dejlig hund og prøve at sammenføre de to dyr. Jeg ønsker held og lykke med det.

  • #16   1. apr 2008 Og Jacob, hvis du skriver "hund kat" i søgning, så kommer der en masse tråde frem om at sammenføre hunde og katte. Måske er der nogle råd der du kan bruge.

  • Jakob B
    Jakob B Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #17   1. apr 2008 mange tak for hjælpen allesammen:)

  • #18   1. apr 2008 Det kan som regl lade sig gøre men det kan tage meget lang tid og man skal gøre det i kattens tempo.

    Jeg flyttede for 8 måneder ind til min mormor for at hjælpe hende og med mig havde jeg jo mine dyr, hvor der i blandt er 2 hunde, den mindste og ældste hund har altid været gode venner med min mormors kat så der var ingen problemer, men min yngste og største hund var katten meget bange for, min hund elkser katte, men hun kan ikke forstå at den ikke vil snakke med hende og piver derfor af den, de er stadig ikke bedste venner, men katten er blevet så tryg ved min hund nu at hun går lige forbi hende og tør snuse til hende når hunden sover, så det kan lade sig gøre hvis man bare husker det kan tage meget lang tid, nogen gange over 1 år...


Kommentér på:
sammenføring af hund og kat? hjælp

Annonce