{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
826 visninger | Oprettet:

Sjov sammenføring {{forumTopicSubject}}

Hej alle, synes lige jeg vil dele den lidt “sjove” måde vores sammenføring af vores 2 ragdolls er gået indtil videre.

Vi havde den lille han først, fra lille killing han er 8 mdr. nu. Igår fik vi så den store hun (hende der ligger ned på billedet.

Vi har før sammenført katte hvor de hvæsede lidt og skulle se hindanden an. På billedet kan man se hvordan de her 2 så gør det, faktisk hvæser hunkatten af hannen, altså hender der ligger og slænger siger lyde og hvæser, mens hun bare ligger der ?? før lå de begge ned på siden. Det har jeg godt nok ikke set før, de plejer ligsom at sidde lidt i forsvars stilling eller hvad man nu kalder det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sjov sammenføring
  • #1   21. jan 2020 Ragdolls er en meget afslappet kat der tager det hele med ophøjet ro.
    Da mine to skulle føres sammen var det kun den lille der hvæsede. Den store ville bare gerne lege med ham smiley


  • #2   21. jan 2020 Haha ja, det er virkelig noget andet end jeg har oplevet før. Der er slet ikke noget med dem nu, kun den lille der følger efter den gamle hele tiden, tror bare han vil lege. De gider hun ikke, men hun hvæser bare en gang, også holder han afstand 5 min.

  • #3   21. jan 2020 Tak for en dejlig fortælling smiley god fornøjelse med dem smiley

  • #4   21. jan 2020 Tror hun ligger og er tryk, og fortæller den lille skid af en dreng, at hun altså bestemmer, og så længe han høre efter, så skal hun nok være sød smiley

  • #5   21. jan 2020 OT, men lidt sjovt. Kattene matcher da rigtigt farverne i interiøret smiley

  • #6   23. jan 2020 Åh, hvor dejligt og skægt!

    Ragdolls er simpelthen bare skønne. Totalt cool oveni hovedet, jeg elsker det.
    Vi fik en voksen omplacerings ragdoll for 1,5 års tid siden, han har godt nok ikke skulle føres sammen med andre, så der har jeg ikke set hans reaktion. Men vi har haft ham med til dyrlæge nogle gange i åben konsultation med et venteværelse fuld af (til tider gøende og legende) hunde - han har været FULDSTÆNDIG ligeglad. Det er godt nok noget andet end vores gamle kat. smiley smiley smiley


  • #7   23. jan 2020 Haha ja Ragdolls er skønne, de 2 banditter er allerede gode venner efter 5 dage. Killingen har enda fået overtalt den gamle til at lege et par gange smiley

Kommentér på:
Sjov sammenføring

Annonce