{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kradsetræ - hvordan lære man?
  • #1   7. maj 2008 Mærkelige katte. Er træet stort nok? Står det stabilt nok?

    Ellers, så står det måske et forkert sted i huset. Katte kan som regel godt lide at det står et vigtigt sted;) Vores træ står lige inde for stuedøren, så de har overblik over både stue og entre. Det er et rigitgt godt sted, synes kattene smiley

    Ellers så prøv at lokke dem derop med et stykke legetøj i snor. Altså inddrage kradsetræet i legen smiley

    Du kan også komme lidt baldriandråber på træet for at tiltrække kattene.

    (Lad endelig være med at føre deres poter).


  • #2   7. maj 2008 ja de er vist noget for sig selv... Okay kan værejeg lige prøver det med legen.. smiley

  • #3   7. maj 2008 Hvis det ikke virker, så flyt træet til et godt sted smiley

  • #4   7. maj 2008 Jeg brugte os i sin tid baldrian dråpper før de brugte træet flittigt og sådan en lille flaske er ikk vild dyr..

  • #5   7. maj 2008 Okay nu har jeg da fået nogen gode råd - så vil jeg prøve lidt af smiley
    Tak


  • #6   7. maj 2008 Jeg vil også anbefale catnip på spray eller baldriandråber. Det har virket her hos os. De bruger stadig kradsetræerne og kradsemåtterne selvom de nu har adgang til træerne i haven. Særligt det kradsetræ der står her lige indenfor når de kommer ind fra haven smiley

  • #7   7. maj 2008 Jeg kan også varmt anbefalde baldrian..

    Dog gider min kat heller ikke kradse i nye kradsetræer, men når det lige har stået en uge eller 2, begynder han at snuse til det, og så går det igne lidt før han gider bruge det med kløerne XD


Kommentér på:
kradsetræ - hvordan lære man?

Annonce