{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.472 visninger | Oprettet:

hvornår må man flytte killingerne {{forumTopicSubject}}

Jeg har på fornemmelsen at min kat heller vil føde et andet sted end jeg ville ha hende til det :o)
så jeg overvejet at sætte fødekassen der hen hvor hun gerne vil, men der er ikke plads til løbegården kan være rundt om, men det første stykke tid fare killingerne jo heller ikke ud og ind af kassen.

min spørgsmål er så: må jeg, når killingerne blive ældre ta fødekassen og sætte der hen hvor jeg syntes den skal være??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvornår må man flytte killingerne
  • #1   25. maj 2008 hehe hvis jeg kender min kat ret så vinder hun, hun er ret stædig :o) så tænkte at når det nu er hendes farvorit sted så kan jeg vel lige så godt stille den der :o)

    men må jeg så godt flytte den senere hen? tror hun er ligeglad senere, det er bare mere når hun føder og lige efter at hun gerne vil være i hendes hygge gemme sted (som er nemt for mig at komme til)

    men killingerne tager ikke skade af det gør det? når det er hele kassen jeg flytter med


  • #3   25. maj 2008 hehehe det er fordi nu står den i hendes lege hjørne, der hvor alle hendes ting ligger, hun har ligget og sovet i fødekassen et par gange.

    normalt sover hun i sin kurv over bagved sofaen, men hendes ynglings spot er hendes elskede tøjskab :o) hun ligger der inde dagen lang hvis hun kan få lov, så tænkte jeg ville sætte fødekassen i bunden af tøjskabet, og så når killingerne blev lidt større jamen så kunne kassen komme ud af skabet.


  • #6   25. maj 2008 hehe ja jeg er lidt ligeglad hvor hun føder :o) ik dårligt ment, men fordi der hvor jeg fik hende fra der stressede de andre katte hende under graviditeten og under fødslen også lidt, så det resulterede i 5 killinger hvor 3 af dme var døde.
    så lige nu har jeg det sådan hun må føde hvor hun vil bare jeg kan komme til hvis hun skulle få brug for hjælp :o)

    har lavet en fødekasse selv ud af en papkasse, der ligger en hovedpude o hendes ynglings tæppe, ved siden af kassen ligger der også tæpper, altså inde i skabet, så håber det kan gå an i stedetfor tøjet :o)

    det skulle ik undre mig hun føder i min næsten nye seng hehe :o)


  • #7   25. maj 2008 prinsesse bine: hunkatten flytter formentligt killingerne selv når de er en tre fire uger. det er ikke usædvanligt- så du kan roligt lade hende bestemme hvor hun vil føde, og så sætte kravlegård op senere.


  • #8   25. maj 2008 ok ja hun må bare føde hvor hun vil (næsten da, ik under skabet) bare jeg kan komme til at hjælpe hvis hun skulle have brug for det.
    tøjet og dyner osv kan altid vaskes smiley

    det vigtigste for mig er hun føder et sted hvor jeg og hende selv nemt kan komme til, killingerne ikke kommer til skade, og hvor der er varmt og trykt.

    hun sover tit under sengen, tror i hun kan finde på at føde der inde så?


  • #9   25. maj 2008 det tror jeg sagtens hun kan finde på. jeg ville nok lukke af, så hun ikke kan komme derind :O)

  • #10   25. maj 2008 ja tror jeg også jeg gør, under skabet er der lukket af for længst :o) men tror jeg lukker af under sengen da jeg ikke kan kravle der ind hvis hun skulle få brug for min hjælp

  • Cecilia  C
    Cecilia C Tilmeldt:
    okt 2017

    Følger: 3 Katte: 1 Svar: 3
    #11   9. mar 2018 Vores kat har født 3 killinger , hvor de 2 sidste blev født i det skab hun har dem i nu..er nemlig mit tøjskab?? det er er MEGA upraktisk sted.. de er 9 dage , må jeg flytte dem i stuen så alle er tættere på os...eller ???

  • Cecilia  C
    Cecilia C Tilmeldt:
    okt 2017

    Følger: 3 Katte: 1 Svar: 3
    #12   19. mar 2018 Hejsa:)
    Killingerne er nu 2 1/2 ige og vil gerne på opdagelse , må jeg flytte dem ud af skabet og i “ kravlegård”??


Kommentér på:
hvornår må man flytte killingerne

Annonce