{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

johanne s
johanne s
Tilmeldt:
2. jun 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7

min killing vil ikke spise {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en killing på 11 uger som jeg ikke kan få til at spise tør kost selvom jeg bløder det op med vand, eje heller ikke våd kost, misse mors mælk er det enste der virker, næsten for at tabet jeg noget salat på gulvet det ville hun rigtig gerne spise og et stykke hamberyg pålæg vil den gerne spise, hvordan for jeg den til at spise, for det skulle jo gerne snart hjemme fra
Håber der er nogle der kan hjælper mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min killing vil ikke spise
  • johanne s
    johanne s Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #2   29. jun 2008 problemt er at jeg har både prøvet at gi den opløst og ikke op løst og jeg har prøvet 3 forskillige slag tør kost og våd kost, og den vil ikke rigtig ha noget af det


  • #3   29. jun 2008 Prøv at tilbyde den noget hakket råt okse- eller lammekød.
    Måske også et par tynde strimler råt kød. Det vækket "rovdyret" i den.


  • johanne s
    johanne s Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #4   29. jun 2008 okay, har tænkt på det men var bange for at dens lille mave ikke kunne tåle det

  • #5   29. jun 2008 kender godt til det problem.. jeg kan bare ikke anbefale menneske mad.. for sp vil den SLTE ikke spise tørfoder..

    Min killing ) en af dem) var 15 uger før hun begyndte at spise tørfoder... Men menneskemad sad hun og tiggede om..

    Jeg startede også ligesom dig at bløde tør kosten op i vand..jeg dyppede lige snuden i det..og hun begyndte at spise

    held og lykke


  • johanne s
    johanne s Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #6   29. jun 2008 mange tak for hjælpen, meget ret at vide at man er på rette vej.

  • #7   29. jun 2008 Jeg har også et problem med min ene kat Cala hun rører simpelthen ikke tørfoder, vådfoder spiser hun gerne eller det vi skal have. Og det er vi ikke så glade for, men det er fordi hun har fået lov at få det inden vi købte hende.. smiley

  • Chanette R
    Chanette R Tilmeldt:
    feb 2021

    Følger: 1 Svar: 1
    #8   25. feb 2021 Har en kat på 8 mdr. Han er lige begyndt at få vådkost en gang om dagen og ellers tørkost. Men nu vil han slet ikke spise sit tørkost. Skal jeg stoppe med det andet igen

Kommentér på:
min killing vil ikke spise

Annonce