{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.425 visninger | Oprettet:

At lærer voksen kat kattelem {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har Tao på Ca 2,5 år. Hun nyder livet, som i kan se på billedet, men vi kan ikke få hende til at bruge kattelemmen. Hendes datter fare ud og ind. Men grevinden har fine fornemmelser og vil have vi åbner for hende. Hvad gør vi? Vi har prøvet de gængse metoder..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At lærer voksen kat kattelem
  • #1   25. feb 2021 jeg har opgivet mine
    så jeg har sat en snor i dørhåndtaget og så sætter jeg klappen fast med den, sådan at den står åben
    har haft en som var mega kilden på siderne, så det var umuligt at få ham til at bruge lemmen
    Krumme jeg har nu har samme problem, så jeg har opgivet


  • #2   26. feb 2021 Jeg har lært dem det ved, at jeg har sat noget under kattelemmen, så den stod åben i starten. Da katten flittigt brugte åbningen, lod jeg klappen være nede. De har været kloge nok til at finde ud af det derfra. smiley

  • #3   26. feb 2021 Jeg har som Anja og Susanne i starten haft kattelemmen åben (min med snor), så de vænnede sig til at gå ind og ud af. Og så efter en periode har jeg lukket den - de har alle så lært det på den måde. smiley smiley smiley
    De gør det ikke alle lige galant, men de kommer igennem smiley


  • Camilla L
    Camilla L Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Katte: 2 Svar: 5
    #4   3. mar 2021 Min yngste benyttede sig af kattelemmen fra dag 2, den ældste, dengang 11,5 år tog sig et helt år før hun brugte den.
    Hun blev i starten “skubbet” igennem (uden drama) for at vise hvordan det hang sammen. Det var først da jeg havde en gæst til overnatning, som “fyldte” lidt meget i rummet at den gamle benyttede lemmen for at komme ud i fred smiley


Kommentér på:
At lærer voksen kat kattelem

Annonce