{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder
  • #1   29. mar 2021 Eneste minus ved kun at fodre med vådkost, er at du skal fodre mange gange om dagen, og nååå ja det koster også mere smiley
    Hvis du fodre med fuldfoder og kun begrænset (max 25%) ikke fuldfoder, så kan du sagtens fodre din kat kun med vådfoder.
    Eneste grund til at jeg fodre med en kombi, er at det er besværligt, hvis jeg skal have nogen til at komme og fodre bare fordi jeg er afsted hele dagen, , og jo det kan faktisk godt lade sig gøre, hvis du stiller morgenmaden frem, og samtidig frokosten, frokosten kan du enten fryse, så det tør op hen ad dagen, og katten skal nok holde sig fra det, til det har fået stuetemperatur, eller du kan stille tallerkenen med frokost oven på et kølelegme, så det bliver holdt koldt nogle timer.
    Mine er begge tandløse, de får vådt 3 gange om dagen, og har altid tørfoder stående.
    Jeg har forsøgt mig med mere vådfoder, men de mister interessen for det, og levner temmeligt meget, eller spiser kun af sult, hvis jeg helt fjerner det tørre, og jeg syntes ikke det fungere for mig.
    Som det er nu, og jeg ikke er hjemme midt på dagen behøver jeg ikke spekulere, de har deres tørkost og får dobbelt om aftenen af vådfoder.


  • #2   30. mar 2021 Tusind tak for svar.... han har i en periode med dårlig tænder været vant til vådfoder så ved ikke om det er en vane han har fået og om det kan vende igen, men tænker bare han får noget så er det helt fint med noget vådfoder og håbe han på et tidspunkt også vil spise piller som herhjemme også altid står fremme.

  • #3   30. mar 2021 Prøv at køb nogle andre tørpiller end han plejer.
    Exigent fra royal Canin plejer at virke fristende
    Det stammer helt sikkert fra en dårlig tand.
    Nogen gange kan man så friste dem til at begynde igen

    Men jo mannan godt nøjes med at foder med vådfoder. Fx er boxita fuldfoder
    Prøv at tjek zooplus. Dk/de



  • #4   30. mar 2021 Du kan vælge ftørfoder med små bidder som kan sluges, så der er noget når du ikke er hjemme, og hvis du vil sikre dig, at han spiser af det, så kan du veje det du putter i skålen, og igen inden du fylder på igen.
    Mine drenge uden tænder, spiser bedst tørfoder af en skål med mellem høje sider, Røde får skubbet både vådt og tørt ud over kanten, og har svært ved at samle op fra gulvet, men Mitti støvsuger gerne op efter ham smiley så får han lidt ekstra vådmad,, altså hvis det er noget han kan lide smiley
    For øvrigt spiser mine helst paté, som bliver moset ud på tallerkenen, de gider ikke bidder i sovs, måske er det bare følelsen af dem mod gummerne, for de spiser gerne porta 21 kylling, som er udkogte stykker, men er der større stykker skal de mases.


  • #5   30. mar 2021 Ps mine spiser gerne af platterne, de har en god kant til Røde, uden at være for dybe.

    profilbillede
  • #6   30. mar 2021 Tusind tak for svar og rigtig gode råd det vil jeg prøve

Kommentér på:
Foder

Annonce