{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

Orm {{forumTopicSubject}}

I et stykke tid har Tikha lavet en slag opkast lyd, som jeg troede var hprboller. For 3 dage siden så jeg en lille hvid spagetti lignende ting fra Tikhas bagdel. Dagen efter så jeg det igen. Så det var afsted til dyrlægen i går for at få en ormekur til den lille kat, da jeg tænke at det at det kun kunne være det.

Kan Tikha godt have haft det uden jeg har opdaget et siden vi tog hende ind for 3 måneder siden? Jeg ved ikke hvor hun skulle have fået det der fra her for hun har været inde siden.

I al hast glemte jeg også at spørge om hvor længe der går før kuren virker. Ved i det?

Jeg fik to piller. En til i går og en til 28 dage efter i tilfælde af hun har haft om i meget længe. Så håber bare det går væk hurtigt!

smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Orm
  • *Berit*
    *Berit* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2016

    Følger: 5 Følgere: 475 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 498
    #1   2. maj 2021 Hvis katten får lov at komme ud,er der store chancer for smitte med forskellige slags orm.
    udover rundorm,og spoleorm,vil der også være mulighed for at blive smittet med bændelorm ,bla fra de byttedyr som katten evt spiser,mus,fugle etc.
    dog er det ikke ikke alle ormekure,som også virker mod bændelorm.
    ormekure virker meget hurtigt,men stadig bedst at gentage behandlingen efter 3-4 uger.


  • #2   2. maj 2021 jeg fik Liller i november. han fik en ormekur med det samme da de fleste udekatte har orm. Fik pille nr 2 4 uger efter
    men alligevel opdagede jeg at han havde bændelorm her i febura, og så måtte vi starte forfra
    og dette er til trods for at mine katte går i løbegård og ikke sådan har mulighed for fugle og mus
    så han har sikkert haft flere end pillerne lige har kunne tag
    men han er klar igen

    så det er godt at hun lige får en ormekur.
    der plejer at gå et par dage.
    bare husk at det første døgn kan de godt være lidt øv. det er fordi ormene døder


  • #3   3. maj 2021 Mine går også i løbegård, og tro mig om vi ikke fandt en flåt på den ene hankat i dag. For hulen da også at de ikke engang kan gå i fred for de udyr derude.

  • #4   3. maj 2021 7-9-13 dem har jeg været fri for indtil videre

Kommentér på:
Orm

Annonce