{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.423 visninger | Oprettet:

Min killing patter hos hunden.. {{forumTopicSubject}}

Jeg er dybt målløs, min killing som jeg har haft i 4-5 uger er begyndt at patte hos hunden på hendes brystvorter. smiley Når Emma gør det, reagerer Money som enhver anden go mor, hun begynder at vaske Emma og det hele ser idyllisk ud, bortset fra katten er for gammel og hunden er ikke hendes mor..

Hvad er bedste bud på hvorfor Emma gør det? Skal de have lov?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min killing patter hos hunden..
  • #1   3. sep 2008 det gjorde vores kat også hos vores hund. det nok fordi de savner deres mor og derved får tryghed. hun siger selv fra når den ikke gider mere

  • #2   3. sep 2008 Kan hunden ikke begynde at danne mælk? Frygter lidt hun pludselig bliver falsk drægtig..

  • #3   3. sep 2008 Jo, hunden kan godt danne mælk - Det sker ofte blandt både hunde og katte, der lever i flok.
    Falsk drægtighed er noget andet, så vær du bare glad for, de hygger sig med hinanden.


  • #4   3. sep 2008 Vi havde også en kat der suttede ved vores hanhund. Han så ud til at nyde det, trods det at hans små nipler hævede og blev røde :oD

  • #5   3. sep 2008 jeg har set det i flere tilfælde og der sker intet ved det. det bygger et bånd imellem dem på tværs af arterne så det skal du kun være glad for de bånd holder resten af deres liv sammen- det galdt fex. vores gamle hankat tarzan og vores hund bølle de hold sammen i tykt og tyndt i 10 år indtil hund desværre gik bort. så lad dem endelig og glæd dig over det.

  • #6   3. sep 2008 Min hund var fødselshjælper da min tidligere kat fik 5 killinger. Hun bar dem også hen i kassen til missemor, da de lige var begyndt at kravle og kom lidt for langt væk fra kassen - efter hundens mening. smiley Senere begyndte de også at die hos hunden, som fik masser af mælk i patterne. Hun nød det ligeså meget som killingerne. Det var virkelig sødt.

    Hvis nogen af jer er på HG, kan i se billederne på hendes profil her (2. række fra v. billede 3 og 4)

    http://hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=27654


  • #7   3. sep 2008 Ja jeg har oprettet en tråd på HG om det også for at få så mange input som muligt og jeg lader dem hygge sig med det.. Det generer jo ikke mig og når Money kan accepterer Emma patter på hende, så lader jeg dem have idyllen.. smiley

    Tak for hjælpen alle sammen.


  • #8   3. sep 2008 Jeg er også sikker på min kattemor var godt tilfreds med situationen - så havde hun jo ikke konstant så mange at tage sig af.æ

    Hun og hunden havde nu også et specielt forhold. I starten - da hunden var hvalp - kom hun med levende mus til den, som om det var hendes egen killing, og hundehvalpen jagede og åd musene :-))

    der kan sagtens ske forunderlige ting på tværs af arter i dyreverdenen, og det er jo kun dejligt *S*


Kommentér på:
Min killing patter hos hunden..

Annonce