{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skete der med den dårlige killing
  • #1   9. sep 2008 Det er netop årsagen til, at jeg et stykke tid har overvejet at slette mig som bruger herinde.

    Man engagerer sig, bekymrer sig for kattene og lægger hovedet i blød for at komme med gode svar, og når folk så ikke får klappe-på-kinden svar, bliver tråden bare slettet.

    Det sker gang på gang, og muligheden for uden videre at kunne slette sin tråd burde tages op til overvejelse på "højere plan".


  • #2   9. sep 2008 Det er helt klar den største fejl ved kattegalleri, at man kan slette sine egne tråde. Aldrig har jeg oplevet det på andre forums ???? ØV

  • #3   9. sep 2008 ja det er utroligt ik lis ?

    jeg var ved dyrlæge med amanda i sidste uge. hun havde vildt ondt i poten. angelo - den bandit havde bidt lidt for meget, men der var ikke noget at se.

    jeg skulle da være blevet hjemme og havde sparet de 600 kr. det var sikkert gået i sig selv igen......doooh.


  • #4   9. sep 2008 jeg tænkte på at dem der sidder og styrre det, når de ser den slags tråde burde de så ikke ringe til politi eller dyrenes beskyttelse så man kan tjekke om den ejer overhovedet overholde reglerne for at må holde dyr.

    syntes tit man ser noget her inde der er på grænsen til at være noget politi eller den slags skal undersøge nærmere.

    ved gul og gratis hvis du ser en annonce du mener der er noget sumsk ved, enten import, eller salg af for unge killinger osv så tager de det alvorligt og giver politiet oplysninger og sletter annoncen hvis det er hold i det.
    der var nogen hvalpe der inde der var slagsklare alt for tidligt, en på hundegalleri skrev til guloggratis og sagde det, 5min efter havde de slettet annoncen.

    plus de gør politi obs på det. det burde KG også kunne


  • #5   9. sep 2008 og den havde noget med blodtilførelsen eller lavt blod halløj. kan ikke helt huske hvad der blev skrevet. men må ærligt indrømme at jeg tror ikke på den kat kom til dyrlægen

  • #6   9. sep 2008 Jeg har ikke et split-sekund troet på det dyrlægebesøg.

    Udgangspunktet var, at killingen, før ejer tog af sted, havde kaste op gentagne gange. Den havde så tabt sig meget på de tre dage, den havde været uden opsyn.

    Dette har intet at gøre med blodtilførslen til det ene bagben, men dette blev nævnt herfra som evt. årsag til, at den nu også haltede.

    Kunne jeg huske, hvem trådstarter var, fik hun min ud-stemme pga. ansvarsløs behandling af sin killing :-((


  • #7   9. sep 2008 jeg tror helle rikke at hun var til dyrlægen med den. når man har en kat der fejler noget og går til dyrlægen med den opfatter man da hvad der bliver sagt. også skriver man ikke bare ^"at det var noget med blodtilførslem" altså hvad går der galt for den person.. man anskaffer sig ikke en killing også bliver man væk en hel weekend. også gider man ikke engang bruge tid og penge på et dyrlæge besøg ??
    sån nogen mennesker burde blive meldt for dyremishandling...


  • #8   9. sep 2008 Det må jo være kommet helt bag på trådstarter, at nogen blev forargede over, at hun havde ladet en - tilmed syg(!) - killing være alene uden pasning en hel weekend. Jamen tænk, at man ikke selv kan se problemet i det! Jeg blev da mildest talt rystet!
    Det havde nu nok ikke ændret noget for killingen, hvis trådstarter havde ladet tråden stå ... andet end flere af os var blevet frosset. Det var nemlig sådan en tråd, hvor det (for mig i hvert fald) er svært at skrive pænt og høfligt.

    Mega skrev: **Det er netop årsagen til, at jeg et stykke tid har overvejet at slette mig som bruger herinde.**

    Jeg synes også at den slettemulighed burde ændres. Og jeg kender til frustrationen: Man sidder og bruger tid og energi på at skrive i håb om at kunne hjælpe, og idet man trykker på "send" så er hele tråden pludselig pist borte.
    Men jeg synes, det vil være MEGET ærgerligt, hvis du sletter dig, Mega. Der er selvfølgelig disse irriterende "nitter" engang imellem, men tænk på, at du jo hjælper rigtig mange katte med dine indlæg. Der er en ting ved KG som IMO er endnu værre, end at brugere selv kan slette tråde, og det er, at når brugere sletter sig, så slettes også alle deres indlæg. Vær rar at droppe dine overvejelser om at slette dig. Bliv her!


Kommentér på:
Hvad skete der med den dårlige killing

Annonce