{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.226 visninger | Oprettet:

Stephanie H
Stephanie H
Tilmeldt:
29. jun 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5

Hjælp vi har fundet 5 katte {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der kan hjælpe med hvad vi gør i en sådan situation. Vi bor på en ejendom på vej hjem fra et sommerhus område. I går er der blevet dumpet 5 katte af hos os. 1 mor og 4 killinger. de er i pæn stand, moderen dog lidt tynd. vil skyde killingerne til at være ca. 12 uger.. Vi kan ikke selv have dem da vi i forvejen har 2 hunde og min kæreste er katte-allergisk. vi har indtil videre kørt dem ud på mine forældres gård, da de næppe overlever længe hos os, da vi bor ud til en stor vej og killingerne vimser omkring.
Hvad gør man? skal lige påpege at vi pt ikke ejer konges mønt, så at betale for enten at få aflivet eller sat dem på et kattehjem ikke er en mulighed for os.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp vi har fundet 5 katte
  • #2   27. okt 2008 Hm... hvis det blot var katte, I havde observeret, kunne I have kontaktet Dyrenes Beskyttelse eller Kattens Værn... men nu, hvor I har taget dem til jer, er de faktisk jeres ansvar. Det er barske vilkår, når man står der med blødende hjerte gerne vil hjælpe de stakkels dyr, men i disse tilfælde har jeg desværre oplevet dyrevelfærdsorganisationerne som værende ganske ubarmhjertige. smiley

    Men prøv da at ringe til Kattens Værn... det kan da ikke skade. Måske kan/vil de hjælpe alligevel. smiley Andre forslag har jeg desværre ikke, hvis I ikke selv har mulighed for at sørge for kattene og finde dem nye, gode hjem. smiley


  • #3   27. okt 2008 Jeg ville sørge for at de kom på kattehjem, hvor de så kunne adopteres videre, men da dette ikke er en mulighed for jer, synes jeg i skal forhøre jer rundt hos venner og bekendte om de evt. vil have dem..

  • Stephanie H
    Stephanie H Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #4   27. okt 2008 Tak for svarene.
    Evil p... det er ikke første gang vi har fået "dumpet" katte hos os.. vi bor desværre et udsat sted.. de andre katte var vi heldige at få afsat.. men er bange for at vi er løbet tør for venner og familie, der ikke har kat nu smiley
    Kan se på inges kattehjems hj-side at tamkatte ( og det er det her) ikke kan over´lades til sig selv men åbenbart kan afleveres på et internat.. men om det så er gratis eller hvad, vides ikke helt.. må lige undersøge det..


  • #5   27. okt 2008 Fatter ikke hvordan nogen kan få sig selv til at dumpe deres dyr på den måde.. Men ja, prøv at kontakte forskellige kattehjem i nærheden af hvor du bor og hør hvad du skal gøre, om det koster noget osv.

  • Stephanie H
    Stephanie H Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #6   27. okt 2008 Nej det går også over min forstand at nogle mennesker kan være sådan smiley

  • #7   27. okt 2008 Jeg mener helt bestemt man kan aflevere dem på et katterhjem. Gjorde jeg ihvertfald engang da vi fandt et kuld killinger.... også selvom jeg havde taget mig af dem til de kunne komme afsted til kattens værn.

  • #8   27. okt 2008 <i><b>Jeg tog engang en killing ind som havde gået foran vores dør i mjiavet i lang tid.. og havde den nogle dage da der var lukket på internatet. men der kunne jeg altså godt aflevere den dernede. jeg gik bare ned og sagde at den havde gået ude foran nogle dage men at jeg ikke kunne have den selv, selvom jeg gerne ville. fordi jeg ikke måtte have kat, havde ikk plads , og havde ikke penge til at give den ordentlig pleje på det tidspunkt. og der tog de den med det samme.. hvilket område bor du i ?

Kommentér på:
Hjælp vi har fundet 5 katte

Annonce