{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmm - katten går ikke på bakken
  • #1   27. okt 2008 Nogle kattebakkelåger svinger ganske kraftigt, når katten ind og ud af dem - ikke alle katte bryder sig om at blive "puffet" bagi af den svingende låge, når de går ind i bakken - det kan jeg iaf godt sætte mig ind i, så jeg tager altid lågen af, inden jeg præsenterer bakken for kattene.

  • #2   27. okt 2008 okay smiley ja har du ret i ,
    men hun ville ikke gå ind i den første gang hun så den ,


  • #3   27. okt 2008 der er en del katte der bare ikke kan lide den låge er der, hvorfor det ved jeg ikke. måske det bliver for trangt derinde? den hunkat jeg har nu nægter at gå på bakke med låg det skal være en åben kattebakke.

  • #4   27. okt 2008 Mange katte foretrækker også at sidde, så de har hovedet udenfor.
    Jeg har 10 store overdækkede wc'er og har fjernet lågen i dem alle.


  • #5   27. okt 2008 Det er de færreste katte der bryder sig om kattebakker med top i det hele taget og slet ikke låger. Mange gang klapper lågen ned over deres haler når de hopper ind og det kan ikke være behageligt. Desuden kommer der til at lugte rigtig stramt hurtigt i sådan en lukket kasse.

    Forestil dig selv hvis du skulle besørge på en spand i et lille kosteskab, der kan også hurtigt komme til at lugte temmeligt ubehageligt, så hellere sidde i den friske luft udenfor.


  • #6   27. okt 2008 Det har jeg også oplevet med nogle af mine katte. Som de andre skriver, kan den der svingdør være ganske ubehagelig for katten.
    Hvis man sørger for at holde bakken ren er det begrænset hvor meget grus der bliver skrabet ud på gulvet, så jeg syntes ikke det var noget problem at der ikke var låge i. Hellere det end at katten besørgede alle andre steder.


  • #7   27. okt 2008 Hvis man sætter bakken på et lille kludetæppe (mange farver og billigt i Jysk), er tæppet lige til at ryste, og det klarer også sagtens mange ture i vaskemaskinen.

Kommentér på:
Hmm - katten går ikke på bakken

Annonce