{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.218 visninger | Oprettet:

Hoste efter sterilisering {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig med et lille spørgsmål

Min lille Emma blev steriliseret i denne uge, onsdag. Det hele gik fint og hun kom hjem samme dag. Men hun hoster og hoster. Og har brækket sin mad op en gang. Og det var ikke bare hårbolde. Jeg ringede så til dyrelægen, fordi jeg var lidt bekymret. De fortalte at det helst skulle stoppe efter nogle dage, ellers skulle jeg komme ned med hende. Det var pga. den slange hun havde haft nede i halsen.

Mit spørgsmål er så om nogle af jer har prøvet dette? Og om I evt. har prøvet at dyrelægen har gjort noget for at få det til at stoppe?
Jeg har nemlig lidt svært ved at forestille mig hvad det lige helt præcis er der kunne være galt med hende!!

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hoste efter sterilisering
  • #1   23. nov 2008 Det er korrekt som dyrlægen siger - der er bedømelsesslangen. Katten har været intuberet og det har generet halsen.

    Giv katten vådmad - der "river" ikke helt så meget dernede. Det burde være bedre nu - er det ikke det?

    Hvad du specielt skal være opmærksom på er hun ikke sidder og kryber sammen - med forbenene temmelig adskit. Forkert eller for langvaring (det er en sterilisering ikke) kan gøre katten får væske i lungerne.

    Held og lykke med pigen.


  • #2   23. nov 2008 Det er ikke blevet bedre endnu, så det er derfor jeg bliver lidt bekymret. For ifølge dyrelægen burde det være væk efter nogle dage jo, men hun hoster stadig. Og jo, hun kryber faktisk lidt sammen når det sker... Jeg synes selv det lyder som om hun har vand i lungerne. Jeg får simpelthen så ondt af hende hver eneste gang det sker. Faktisk hoster hun oftes hvis jeg har kælet for hende, og hun bliver glad og vil spinde...
    Jeg må vist heller få ringet til dyrelægen imorgen, så jeg kan få styr på hende


  • #3   23. nov 2008 Hun må ikke "hænge" for sådan ser ud, hele tiden - så må du afsted idag.
    Katten får sikkert noget væskedrivende - gad vide om jeg kan finde papirerne fra dengang, mener den store operation blev foretaget onsdag - og fredag aften var hun bare syg, sad og hang med forbenene ud til siden. Tilbragte hele fredag aften på klinkken samme med dyrlægen for at få hendes lunger drænet.


  • #4   23. nov 2008 Hun hænger ikke hele tiden, kun når hun hoster godt nok...

  • #5   23. nov 2008 Giv hende noget mad der ikke "kradser" - og få en tid i morgen og få chekket lungerne.
    Går ud fra hun spiser - det er altid gode tegn - også selvom noget af det kommer retur


  • #6   23. nov 2008 Hvis hun ikke har kunne trække vejret optimalt efter operationen,kan der støde en lungebetændelse til,så jeg synes at du i morgen mandag skulle få en tid hos dyrlægen til hende.
    Hun skal lige lyttes på for en sikkerhedsskyld...
    God bedring til hende.


  • #7   23. nov 2008 Som jeg skrev i den anden tråde marlene :o)
    Godt du tager til dyrlæge imorgen og gerne fortælle hvordan det er gået,
    For det er da ikke nomalt hun skal hoste sådan Især så længe efter :o) godt der bliver kigget på hende ;o) mvh


Kommentér på:
Hoste efter sterilisering

Annonce