{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klipning af Main Coon kat
  • Kristina  C
    Kristina C Tilmeldt:
    dec 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   26. nov 2008 Han skal klippes, fordi han er nærmest en stor knude nu, man kan ikke rigtig børste ham uden han blir tosset :O(

  • #3   26. nov 2008 så ville jeg tage til dyrlægen og få det ordnet i narkose.
    så stresses katten ikke under forløbet og det kan gøre rigtig ondt at få klippet knuder hvis personen der klipper ikke ved hvad de laver. intet ondt ment i det, men dyrlægen er trænet i det og missen ligger helt stille under narkose så det er nemmere at komme til.


  • #4   26. nov 2008 Jeg havde selv bøvlet med min Main Coon - og det er i teorien min egen skyld da jeg har været for sjusket med en børste. Min mor og jeg fik det heldigvis reddet, så han ikke skulle klippes (ikke så forfærdelig smart når han skal til udstilling denne weekend). Men det tager tid, og har givet stof til eftertanke - han bliver børstet hver dag/hveranden dag. smiley

  • #5   26. nov 2008 Der er nok ik andet at gøre nu, en at ta vejen op til dyrlægen, og ligge katten i narkose så han kan blive klippet.

    Derefter er det træning, træning og så liiige træning, så du kan børste ham for eftertiden *S*


  • #6   28. nov 2008 Ja, det er med at være omhyggelig med børsten smiley

Kommentér på:
Klipning af Main Coon kat

Annonce