{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
954 visninger | Oprettet:

Urenlig kat -laver ved siden af bakken {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Jeg har efterhånden læst mange tråde herinde og set mange af de gode råd der efterhånden er givet.

Sagen er den jeg har 2 fantastiske hellig birma'er. Men jeg har et problem med den ene skønhed.

Han laver stort liiige ved siden af kassen! Jeg har prøvet alt efter min mening:

- 2 kattebakker (har stadig)
- Renser hver gang der er lavet det mindste
- skifter gruset meget tit

Han har desuden været til dyrlæge for at se om der er noget galt. Men sund og rask - selvom han er meget tynd. Han kan ikke tage på i vagt, min anden birma, ja han er i god stand. Måske endda lige tyk nok, men kan ikke smide ham på noget foder hvor der ikke er særlig mange kalorier i, for så spiser min tynde birma det også bare og han har slet slet ikke "råd" til at miste 1 gram fedt. Han vejer 3,3 kr. Han fylder 2 år i maj.

Nå, men jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Han tisser aaaaaaltid i kassen, og han laver kun lige ved siden af kassen. Aldrig andre steder i huset. Bakken er aldrig blevet flyttet. Min anden birma gør det hele fint. ingen problemer.

De er begge 2 nogen meget glade katte og kælen, med masser af energi.

Jeg synes efterhånden det er et problem, og det bekymre mig meget at jeg lige meget hvad jeg gør, ikke kan finde en løsning på problemet. Tror han er en kat som er meget renlig, men hvorfor vil han så tisse der? og hvorfor laver han ved siden af, ligemeget om gruset er en dag gammel, eller 4?

Husker ikke helt hvornår hans uvane begyndte.. Men mener 1-2 måneder efter vi fik vores nr 2 birma.

Håber nogen kan hjælpe mig. For det er så frustrende.

Mange hilsner

Kiri


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Urenlig kat -laver ved siden af bakken
Kommentér på:
Urenlig kat -laver ved siden af bakken

Annonce