{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
513 visninger | Oprettet:

Min spændende nat {{forumTopicSubject}}

I skal lige rer vores nattesjov i nat kl 4.54??(f...alt for tidlig)
Jeg vågnede med hvæs under min seng.
Første tank "lad Fie bære!" det plejer nemlig at være Krumme som er efter Fie på det tidspunkt.
Det forsætter. Så tænder jeg lyset
Ingen Krumme eller Fie. Der imod et styks Liller ig en Herman.
Nåå ja Liller er ikke altid lige så glad hvis Herman driller. Opdager så at Pippi også er på værelset.
Liller går. Kan så se at han har noget med sig. HER vælger jeg så at stå op og får tændt noget mere lys
Liller har et styks MUS I MUNDEN??
Heldigvis død??
Så må jeg ind og vække de to gamle - eftersom at Liller vælger at gå under deres seng - far er også bedre til at tage mus fra kattene
Liller Herman Pippi og far smutter så ned i køkkenet
5 min efter er musen smidt ud og vi kan igen gå i seng?? og sove videre??????

De andre katte opdagede det vist dårligt ??det var jo nat
Joo Bølle var vist lidt med men fattede nu ikke helt hvad de gik ud på????

Så joo er lidt træt nu??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min spændende nat
  • #1   17. okt 2022 Min hund fangede nær en rotte i lørdags. Dog heldigvis udenfor. Men i det mindste ved du da, at du ikke længere har en mus løbende rundt indenfor smiley

  • #2   17. okt 2022 normalt har vi ikke de store problemer med mus. Rotterne bliver heldigvis ,udenfor
    vi har indimellem mus som kommer ind ude fra løbegården, hvor kattene kommer ind med dem
    det er faktisk kun 2. gang at vi prøver at have mus indenfor.
    Første gang var der ingen kat som gad at tage den, så vi måtte have en fælde sat op

    så jeg er glad for de katte som jeg har nu. De gider da i det mindste at fange dem


  • #3   19. okt 2022 Vi har haft en mus indendørs. En levende. Ingen af kattene interesserede sig for den. Men da vi stod op næste morgen lignende huset noget, hvor der var smidt en bombe.

    Og musen var væk. smiley


  • #4   19. okt 2022 her skal husmisserne nok tage dem. Pippi er også med
    SImba nøjes med at overvåge. Bølle holder sig til Simba, så der er to til overvågning smiley smiley




  • *Berit*
    *Berit* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2016

    Følger: 5 Følgere: 474 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 498
    #5   20. okt 2022 Her kan vi også få mus ind når det begynder at blive koldere,vi bor lige op af en mark.
    For flere år siden skulle jeg have mine gummistøvler på,og da jeg kommer ud til hestene kan jeg ikke forstå,at der er noget der ligesom kilder ved min ene tå,får hurtigt gummistøvlen af,og ud kommer en lille bitte mus smiley
    så nu vender jeg altid støvlerne inden de skal på ??


  • #6   20. okt 2022 jeg bor også på landet, så her er der bare mus. men bare de ville blive udenfor smiley

    jeg har stadig til gode at få dem i støvler - heldigvis
    pt er de imellem etagerne. så de er lidt svære at få fat i. Men de skal så hellere ikke komme ud fra det sted for så sidder der vel 8 katte som helst ikke vil dele med de andre



Kommentér på:
Min spændende nat

Annonce