{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen med dba adgang..
  • #1   30. aug 2005 Jeg er oprettet som bruger... Men desværre ikke betalingsbruger..

    og kun betalingsbrugere kan se email og tlf jo.. se havde mit dankort nu virket så havde jeg allerede købt 7 dages adgang..



  • #2   30. aug 2005 Tøsen.. Som sagt.. jeg havde da ikke avateret efter en betalingsbruger hvis jeg selv kunne købe adgang.. smiley Min mobil er tom og har ikke dankort..

    Nan.. Alt forladt..

    Men vil I ikke give mig ret i at den grå hunkat er smååååk??? Manden er helt skudt i hende og VIL bare have hende.. og det skulle gerne gå så stærkt som overhovedet muligt.. Hehe..



  • #3   30. aug 2005 Tøsen.. Nå oki... siger mange tak for advarslen så ;-D..

    Så dropper vi bare dette indlæg.. Vidste nemlig ikke det var imod reglerne at bede om DBA adgang..



  • #4   30. aug 2005 Mette.. Det skal jeg da huske til en anden gang..

    Tak for venligheden allesammen..


  • #5   30. aug 2005 aaaarh... jeg fik nummer og email via en jeg kender.. og killingerne er IKKE solgt.. så skal ud og se dem i morgen..

    Glæder mig gevaldigt..



  • #6   30. aug 2005 Hej ALLE...

    Det er ikke lovligt at bede om numre til DBA. De har henvendt sig til bilgalleri og brokket sig over det, da de mister penge på det eller noget lignende, og nu sletter de profiler derinde når folk poster et indlæg om DBA adgang... Ved godt det er første gang jeg har set det herinde, men ville bare lige gøre folk opmærksomme på det, for det er sgu en kedelig måde at blive slettet på herinde.....

    Men tillykke med at du skal ud og kigge på killinger i morgen....


  • #7   30. aug 2005 det bliver først fredag eller lørdag.. jeg kom lige til at se i kalenderen at jeg skal til møde de næste dage.. baaaah..

    så nu skal jeg bare glæde mig til lørdag istedet..



Kommentér på:
Nogen med dba adgang..

Annonce