{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
940 visninger | Oprettet:

Ny Killing :-D {{forumTopicSubject}}

Ihhh... er simpelthen ikke til at skyde igennem smiley Vi har lige reserveret en killing, British Shorthair smiley Hun er 16 uger, er blå og så er hun simpelthen så dejlig smiley Vi har lige været nede og se hende i dag, og har fået taget lidt billeder af hende smiley Så nu skal jeg jo lige igang med at have lavet en profil til hende også smiley Vi får hende hjem i uge 8, da jeg har ferie der, så jeg kan være hjemme hele dage når hun skal lærer de 2 andre at kende smiley Glæder mig simpelthen så meget!! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Killing :-D
  • #2   31. jan 2009 Ja, helt vild!! smiley Er bare lidt spændt på hvordan de 2 damer herhjemme vil tage imod hende smiley Men tror det er en fordel at den ny er vant til mange katte omkring sig smiley

  • #4   31. jan 2009 Hun er fra Randers egnen smiley Var lige nede i dag og hilse på hende, og se moren osv smiley
    Ja, tror også det kommer til at gå ok.. de skal jo bare lige se hinanden ad smiley


  • #6   1. feb 2009 ja, det tror jeg også smiley

  • #8   1. feb 2009 Det er bare en skam at de gør det... smiley Briten og perseren er ellers pæne katte, ´men syntes man skal holde racerne for sig selv.. smiley Der var også en hankat (en onkel til min killing) der hvor vi skal have vores killing fra, der havde perser genet lige trådt frem smiley det er vist noget med at man har krydset de to racer pga det langehår.. smiley Men han blev kastreret, pga det smiley ellers en flot kat smiley

  • #9   1. feb 2009 altså de har ikke krydset racerne der hvor min killing er fra.. de ligger laaannnggttt. tilbage smiley Men det er lidt sjovt det lige dukker op smiley Han var den eneste fra hans kuld der så sådan ud smiley

  • #11   1. feb 2009 Jeg må også sige at jeg personlig ikke er til persere, men min den sorte kat er ½ perser, men har godt nok ikke mange gen efter faren, udover hun snorker helt vild!! haha smiley
    Men ja, det er simpelthen sådan en skam!! smiley


Kommentér på:
Ny Killing :-D

Annonce