{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.787 visninger | Oprettet:

hjælp min kat åbner døre {{forumTopicSubject}}

da vi har en lille pige på 5½ måned har vi ikke vores katte i soveværelset om natten. Men min ældste kat har fundet ud af hvordan man åbner døren. og det har resulteret i at vores dør er ødelagt og alle katte rendende om natten.

nogen der har en super idé til hvordan man kan få ham til at stoppe med det??? har overvejet at prøve "gå væk kat" men ved slet ikke hvor man får fat i dette..

håber i har nogle idder..

mvh mai


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp min kat åbner døre
  • #1   20. mar 2009 du skal vende håndtaget på døren , så kan de ikke åbne døren,

    det gør mange der har hunde,også folk med kloge katte

    gå væk katkan købes i dyrehandlere


  • #2   20. mar 2009 At vende håndtaget giver en masse støj da katten stadig hopper op.

    Man kan få et rundt håndtag, en knop, den støjer ikke på samme måde



  • #3   20. mar 2009 Min ene kat åbner også døre, derfor har jeg altid min hoveddør låst sådan at hun ikke får åbnet og løber ud på hovedvejen alene eller tager de andre 2 med sig.

    Hun har dog fundet ud af at når nøglen drejes så er der lukket.

    Det er ikke noget jeg har lært hende, ligepludselig en dag stod hun der bare selv om døren havde været lukket!

    Men hun kan også "gå pænt - på plads", high 5, sit, danse og meget mere!

    Katte er bestem ikke uintelligente

    Gabby


  • #4   20. mar 2009 Min hankat åbner også døren ind til soveværelset, om natten. Vi har bare sat en krog på døren, så vi også kan få noget frisk luft ind om natten. Den kan han ikke åbne. Vi har kroge på alle vores døre ;o)

Kommentér på:
hjælp min kat åbner døre

Annonce