{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
787 visninger | Oprettet:

Perser?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Nu ligger landet sådan at vi skal flytte fra vores lejlighed hvor vores dejlige Oliver har mulighed for at komme ud.. Op i en lejlighed på 3 sal, og derfor bliver vi desværre nød til at finde et nyt hjem til ham, hvor han kan komme ud;-( Men vi overvejer nu hvilken slags kat vi så skal have? Vi hælder begge til en perser.. Da vi begge er vokset op med en, og kun har positive erfaringer. Og en perser er jo meget mere rolig end en huskat. (Ihvetfald mere end ham vi har nu) Men er der andre racer som i mener vi skal kigge nærmere på, vores krav er en rolig, kærlig og sød misser:-)
Også skal den kunne leve som 100% indekat..

Hilsen Heidi


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Perser??
  • #1   22. sep 2005 Ja det kan godt være du synes det, men nu skal jeg prøve at forklare dig situationen.. Vi har fået fugt i vores nuværende lejlighed, og skal derfor ud af den hurtigst mulig.. pga. af vores helbred. Vi går begge og er halv syge konstant.. Så den eneste som vi kunne få med så kort varsel og indenfor vores økonomi ligger altså på 3 sal.. Vi elsker ham selvfølgelig men vil ikke tvinge ham til at leve indenfor. Vi har snakket med vores dyrlæge om det og han rådede os til at finde et andet sted til ham. For vi vil jo bare have at han har det godt..


  • #2   22. sep 2005 Jeg undre mig bare over hvorfor I ikke prøver at beholde jeres Oliver og ser om han ikke kan finde sig i at være indekat... evt tage ham med i skoven eller noget med sele og snor... Ved godt ikke alle katte finder sig i det, men jeg havde nu nok gjort alt for at beholde mine frem for at sælge dem og finde nogle erstatninger..

    Så kan kun sige enig May-britt

    Og mange katte kan bruges som indekatte når de ikke har prøvet andet.. smiley


  • #3   22. sep 2005 Tak for støtten Mette..
    Det er lige præcis det jeg mener..


  • #4   22. sep 2005 Vi har den sidste uge prøvet at holde ham inde og han går og skriger hele tiden, han ødelægger og kradser i væggene.. Han keder sig bare så meget.. I morges ringede vi så til vores dyrlæge for at få hjælp. og han rådede os somsagt til at finde et nyt sted til ham for han mente at det mildestalt er umulig at omvende ham. Han var inde det første år af hans liv, og her kradsede han også i alt. så det var ikke bedre dengang.. Men vi besluttede at prøve igen, men det gik desværre ikke. Dyrlægen sagde også at det ville ødelægge ham psykisk, og han vil fortsætte med at "angribe" os fordi vi ikke vil lukke ham ud. Vi har leget med ham konstant den sidste uge og det har bare ikke givet nogen effekt desværre..
    Men mit spørgsmål var egentlig om hvilken race I vil anbefale os til indekat?
    Hilsen Heidi


  • #5   22. sep 2005 Prøv at læs ovenfor.. Det vil simpelhen ikke være mulig at have ham inde.. med det samme han ikke kommer us ødelægger han vores vægge, bider i vores slanger/ledninger, farer på os, hvilket han ellers aldrig gør:-( han skriger konstant.. og I skal bare vide at det ikke bare er for sjovt at vi vil af med ham.. Men for hans eget bedste.. For han er sku en rigtig dejlig kat.. Men synes ikke at det er et værdigt liv for ham.. Også er vi blevet enige om af vi lige så godt kan finde et godt sted til ham, hvor han kan få brugt alle sine sanser:-)

  • #6   22. sep 2005 Har været ved at undersøge i vores bekendtskab om der er nogen der vil tage sig af ham.. Så venter spændt på om der er en der siger ja.. For så har vi mulighed for at komme og besøge ham..

Kommentér på:
Perser??

Annonce