{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

tidligere mishandlet killing {{forumTopicSubject}}

jeg fandt en killing på 2½ måned søndag morgen. den havde et halsbånd på som var blevet strammet så meget af en voksen at det hvide vendte ud af dens øjne, og den havde kun få min. tilbage at leve i. den var tynd som jeg aldrig har set en kat før, og bange og frysende. den har ikke fået ordentlig mad, og hvem ved hvor meget, så dens pels er ikke veludviklet, den har ikke dun, og pelsen klumper på en måde, har vasket den to gange, men pelsen er sådan. jeg har nogle vigtige spørgsmål til pelsen.

1. hvordan får den en pæn pels, hvad skal jeg gøre og hvad skal jeg give den?

2. da den nær var blevet kvalt i sit halsbånd, troede jeg ikke den ville bryde sig om den igen, men der er ingen problemer, men jeg kan ikke få den til at gå med snor, den nægter. Hvordan vænner jeg den til det?

3. den kan vække mig midt om natten fordi den er igang med at slikke mig i ansigtet, især på næsen. troede ikke katte slikkede mennesker hele tiden, har på intet tidspunkt haft noget på næsen så den kunne blive forvirret over det. den har gjort det fra første nat, den skal os sove på mig, og mærke mig, så er den tryg, og kun på de tidspunkter. den er blevet mere åben over for fremmede nu, men istarten kunne jeg kun bruges. hvorfor slikker den mig i ansigtet? og er der andre der har oplevet det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tidligere mishandlet killing
  • #1   29. sep 2005 den har det rigtig godt nu. jeg passer utrolig meget på den, og den virker meget tilfreds.

    Tak


  • #2   30. sep 2005 jo self. opretter en masser skøre billeder på søndag. S S ja jeg ville gerne have en alvorlig snak med de mennesker der har gjort det mod Tiger. håbede lidt det var et lille barn der havde gjort det ubevidst, men halsbåndet er for stramt til et barn kan gøre det.

  • #3   30. sep 2005 tak skal nok blive ved at prøve så.

    hun har allerede taget meget på. er mere bange for pelsen da den fryser når den er hos mig udenfor, så frygter vinteren, må nok gi hende trøje på når hun skal ud.


  • #4   30. sep 2005 pelsen er ikke uglet eller filtret. og der er ingen grund til at klippe noget af det af.

    desværre var halsbåndet så stramt at det har været umuligt for den at overleve en nat med den. desværre


  • #5   1. okt 2005 hvem kan ikke tage sig af sådan en dejlig kat, som har brug for et trygt og kærligt hjem :o) jo pelsen skal nok blive bedere, den er allerede blevet bedere nu, har børstet den, selvom hun hellere vil lege med børsten :o) og har vasket hende et bar gange

Kommentér på:
tidligere mishandlet killing

Annonce