{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
455 visninger | Oprettet:

På weekend :) {{forumTopicSubject}}

hvad har i så lavet i weekenden:)
Carla og jeg har været på weekend i vestjylland hos mine forældre - for første gang skulle hun prøve at med bus og tog!!! var ret så nervøs fredag aften for hvordan det skulle spænde af, men det gik rigtig flot! hun er jo også vandttil bilkøren. de første 10 min - i bybussen, pev hun lidt, (vil lige sige at den kørte så selv jeg var urolig for om vi ville nå frem til stationen) derefter var der intet før vi stod af i holstebro - efter knap 2 timer i buret. Er så stolt af hende! hun og familiens hund (Jana på HG)blev i weekenden rigtig gode venner - har været lidt forsigtig med dem sammen hidtil, men nu kunne de lege sammen og rigtig hygge smiley eneste minus er at familiens kat Samba ( ikke oprettet) ikke synes at en lille ny kat i huset er sagen, så hun valgte at gå ud i haven og kom kun ind for at drikke og spise hele weekenden... smiley
Og så i dag var vi hos nogle af mine forældres bekendte hvor en er dyrelæge, skulle jo lige have vished om hun nu havde de skide øremidder, før man begynder at medicinere for det. Men der var intet, som jeg ellers troede smiley ser ud til hun bare har haft lidt iriteresioni øret og derfor har kløet, og fremprovokeret en lille betændelse - dejligt at tænke på der ikke er blodsugende midder i hendes ører. Så alt i alt en hel fantastisk dejlig weekend her smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
På weekend :)

Annonce