{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

flaskekilling (problemer eller?) {{forumTopicSubject}}

hejsa.. jeg står og har fået tilbudt en lille killing (selvfølgelig først fra den er 12 uger smiley men......
den blev født for 6 uger siden, men moderen blev kørt ned da den var 1 1/2 uge gammel, så har den fået flaske med modermælkserstatning, men de måtte efter 2 uger finde den ene killing død, så derfor kom de hen til en anden missemor, og nu er den så tilbage og får opblødet kattemad, så er mit spørgsmål så....:
er det klogt at få sådan en kattekilling som har været så meget igennem?
vil det blive en "normal" kat når den bliver større?
hvad med de sociale færdigheder som de plejer at få fra sin mor?
vil den mangle dem?

mange spørsgmål.... smiley hehe

ps. vi har en killing i forvejen, på 17 uger, og det skulle være en kammerat til hende nemlig... smiley

mange knus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  flaskekilling (problemer eller?)
  • #1   23. jul 2009 De første 24 timer er de vigtigste i killingens liv - der modtagr den antistoffer.

    Er den vokset op sammen med sine søskende og andre voksne katte har den lært rimelig normal katteadfærd


  • #2   23. jul 2009 det er den ikke? den har sin boro tilbage og så nogle udekatte som ikke er så interesseret i hende og hendes bror?

  • #3   23. jul 2009 Hej

    Jeg ved ikke, om det her kan hjælpe, men jeg fik min lille Felix, da han kun var 4 uger gammel, da han var blevet efterladt i en grøft.

    Felix har det rigtig godt nu, han har fået sig en legekammerat Frederik, og der er fuld gang i dem begge to smiley

    Jeg tror ikke, at man kan sige på forhånd, om det kommer til at påvirke dem frem ad, for de kan jo virke helt normale som killinger og så blive underlige som voksne, eller omvendt.
    Tror det er svært at svare på, men jeg ville tage den lille killing til mig i hvert fald smiley

    Håber du kan bruge noget af det.


Kommentér på:
flaskekilling (problemer eller?)

Annonce