{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.342 visninger | Oprettet:

Drikker af bruserens gulv {{forumTopicSubject}}

Godaften.
Min lille birma dreng har en lidt sjov vane, når han har mulighed for det, så drikker han det vand der ligger i bruserens bund/gulv (vores gulv er skævt)
Er der nogen der ved hvorfor han syntes det er sjovere at drikke der end fra hans vandskål? Der bliver skifter vand 2 gange dagligt. Kan det være usundt for ham, jeg mener med sæberester osv. Håber på nogle gode svar


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drikker af bruserens gulv
  • #1   30. aug 2009 2 af mine katte elsker at drikke regnvand af fuglebadet, vandpytter osv Det er sikkert bare mere spændende. Men selfølgelig er sæbevand ikke sundt, men du kan da bare skylle sæben væk, så der kun er rent vand. Min gamle hankat drikker også af toilettet, og han lever da i bedste stil endnu smiley

  • #2   30. aug 2009 mine drikker også i brusekabinen og i køkkenvasken

  • #3   31. aug 2009 Vores ene kat drikker også i bruseren, håndvask, køkkenvask, ja alle steder der er vand pånær toilettet. Hendes egen vandskål er altid sidste sted hun søger hen, når hun er tørstig. smiley

  • #4   31. aug 2009 Vand sjove steder er sjovt at drikke smiley

    Måske kan det også have at gøre med afstanden til madskål, hvis katten ellers kun har vandskål ved maden - de fleste katte foretrækker at deres vand ikke står for tæt på maden.



  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #5   31. aug 2009 Jeg ville ikke lade mine katte drikke at gulvet hvor vi går i bad, er måske lidt sart lige der, for hvis der skulle være sæberester i gulvvandet, tror ikke det er godt for dem i lænden.. Så jeg spuler det nogle ekstra gange for at være sikker på der ikke er sæberester i gulvvandet. Men de fleste gange tørre jeg gulvet for vand, da de kommer der ud og måske finder på at gå i kattebakken med våde poter, så der sidder grus i alle poterne, haha

  • #6   1. sep 2009 Vores drikker af håndvasken med nyt frisk vand. De bruger samtidig det våde gulv (efter man har været i bad ) plus tørretumbler til kurv.

Kommentér på:
Drikker af bruserens gulv

Annonce