{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
735 visninger | Oprettet:

Kræsne katte {{forumTopicSubject}}

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad jeres holdning er til en kræsen kat. Eller det vil sige to faktisk smiley

Jeg har to katte, som begge er vilde med Royal Canin. Det er stort set det eneste mærke foder de vil spise. Nu er det så bare sådan, at jeg har fået en del andet foder, blandt andet Iams, Hills og Arion. Men det gider mine katte ikke have. De sorterer og går efter skålen med Royal Canin.

Jeg er lidt træt af at have så meget foder, som jeg ikke kan bruge. Men jeg er nok heller ikke konsekvent nok, fordi jeg har heller ikke lyst til at tage det mad fra dem de kan lide, og kun servere det de ikke kan lide.

Er der nogen der har et godt råd til, hvordan man kan få sine katte til at spise mere alsidigt? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kræsne katte
  • #1   22. sep 2009 Det kan godt være jeg skulle prøve det. Sidst jeg gjorde, synes jeg bare de var vældig gode til at sortere i det smiley

  • #2   22. sep 2009 jeg blander og mine misser sorterer... det har vi vældigt meget sjov ud af... mine vil også helst have mco foder.. jeg har så fundet ud af at det er pga. str. - jeg ha nu blandet nutra nugget i (den gule) og nu æder de igen.....

  • #3   22. sep 2009 Min hund er også temmelig kræsen, men spiser da sit foder. Men allerhelst hvis vi kaster med det, så han skal rende efter det eller selv finde bidderne. Han kan have skålen fuld og så stå og mjave og lave knaselyde med munden foran køkkenskabet for at vi skal finde noget at kaste til ham. Det kan sagtens være nøjagtig det samme foder, men han går også i mine lommer efter hundemad.

    Jeg synes ikke det gør noget, hvis du prøver at fjerne "livretten" og kun giver de andre slags eller blander. Hvis katten er sulten, skal den nok spise.


  • #4   22. sep 2009 Du kunne også sælge eller donere det foder væk som du har fået, når misserne nu ikke vil have det smiley

  • #5   22. sep 2009 Nu har jeg lavet en blanding af 4 forskellige slags foder, så må jeg se om der er mere held med det på den måde smiley

Kommentér på:
Kræsne katte

Annonce